/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
McAfee
Fra : ebg_888
Vist : 491 gange
200 point
Dato : 25-10-09 23:42

Har McAfee noget med Windows at gøre?
I den seneste tid er McAfee dagligt dukket op med tilbud om at scanne min computer, og jeg har ikke selv inviteret den ind.
Kan man stole på McAfee?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 26-10-09 00:17

Nej de har ikke noget med hinanden at gøre, du har klikket på et eller andet.
Mcafee er god nok hvis ikke det er noget som bilder dig ind at du skal på en anden side som ikke har noget at gøre med Mcafee.
Er det når du er på nettet at du får tilbudet? Hvilken side kommer det fra?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-09 00:19

Er det den her: http://www.mcafee.com/freescan ellers bør du være mistænksom

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 26-10-09 06:26

Politik er et bredt emne, hva?

Den slags spm. plejer at være under investering, hvis de ikke undtagelsesvis kommer under noget med EDB/IT

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-10-09 07:18

McAfee er et antivirusprogram man kan købe, og som også findes i en freescan-version.

Jeg har brugt det i 3 år nu og er det bedste antivirusprogram jeg har prøvet ind til nu.

Godkendelse af svar
Fra : ebg_888

Dato : 26-10-09 18:15

Tak for svaret o.v.n.
Ja, det er, når jeg er på nettet, at tilbudet kommer, og passer med den side du angiver.
Jeg må vel have inviteret den ind og glemt det igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-10-09 00:41

Selv tak - Mcafee er et godt program og deres online scanner er sikkert også god, antivirus programmet er mere kendt på virksomheder end blandt private

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-11-09 12:52

Du har fået den scanner med da du opdaterede eller installerede Adobe Flashplayer, jeg har lige opdateret og så at der på forhånd var vinget af ved McAfee free online scan, mange gratis programmer har efterhånden et eller andet tilføjet, så man skal være vågen når man installerer

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 07-11-09 18:48

Ja, jeg har opdateret Adobe Flash Player for nyligt, så du har sikkert ret.
Lidt irriterende, at man skal have spekulationer, fordi et program bliver listet ind af bagvejen.
Tak for oplysningen!