/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Habibipros tråd.
Fra : bb1
Vist : 497 gange
50 point
Dato : 25-10-09 23:28

Så må det ærede D.L.S. medlem Hyleren Habibipro altså også have sin egen tråd. Ligesom Tonganeseren/E.B.Berthelsen. Baggrunden er følgende indlæg::

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 24-10-09 23:24

--------------------------------------------------------------------------------

Hvad har han nu gang i Ballegaard, jeg Habibi Pro er den under lyneme ikke hr Rasmussen fra Fyn.
Ballegaard må have et anstrengt forhold, til alle medlemmer af D L S, for ikke længe siden var Habibi Pro den tidligere kasser som havde fiflet med DLS kasse, så siden hendes mand, gad vide hvem den næste bliver, når Ballegaard sander han tager fejl.
Jeg kan love Hr Ballegaard for, at denne Rasmussen jeg besøgte, er som du selv nævner en meget stor gåsejæger der har kæmpe arealer, hvor han må drive gåsejagt uden vederlag, derfor når gæssene er beskudt og flytter, flytter Rasmussen med og og slår til når de været, på et sted et par dage, og sådan bliver han ved. Var det ikke hr Ballegaard der skev et og andet sted at denne Rasmussen sad på et lille engstykke og skød dagligt, det fortæller hvor lidt Ballegaard ved om gåsejagt. Som Rasmussen sagde man behøver ikke at være særlig klog for at skyde gæs, bare man er lidt klogere end en gås, måske derfor Ballegaard er misundelig og kun kan skyde gæs ved tilfældigheder.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sådanne løgne kan man ikke tillade sig at skrive også lige efterfølgende udelukke den man sviner til
så enkelt er det.
Jeg gider ikke kommentere indlæget på anden måde end ved at sige: Gå ind på min hjemmeside:
www.bb-jagt. dk se under billeder klik på billedet med gæs og se selv! Hvis man kalder gåsejagt ved Saltenlangsø for tilfældig ved man intet om gåse jagt.....
Misundelse - hvorfor skulle jeg være det????????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-10-09 23:34

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 23-10-09 17:50

--------------------------------------------------------------------------------

Hvad er det du vrøvler om, jeg er ikke den store Fynske gåse jæger Rasmussen, hvor til skal du havde det at vide, ja det din lille forstyrede hjerne, har gennem tiderne haft mange bud på hvem Habibi Pro egentlig er.
At du ikke husker mig fra skoletiden, jeg husker den lille dumme Bent som det var i går, du hylede altid og sladre om andre.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så må du da også kunne oplyse om hvilken skole det drejer sig om????

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-10-09 06:06

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 26-10-09 09:40

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-10-09 13:09

Desværre venner, men det er en nødvendighed. Kandus amin vil jo ikke foretage sig noget imord folk, som bruger øgenavne og annonymt sviner andre mennesker til, ved at påstå at andre bryder loven ol. - god jagt alle de der jager i naturen - havde selv to kanon gode dage med 24 forskellige mennesker, som på ingen måde brød hverken de skrevne eller uskrevne love og regler.....
Også fik vi dejligt mand. Den ene dag Dyrlægens jæger gryde. Den anden dag havde lægens kone stegt store bøffer..... Hunden har været så stille i dag, men han fik også en på opleveren!!!!!

Vildt og parade - ingen klager.......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-10-09 13:17

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 23-10-09 17:57

--------------------------------------------------------------------------------

Bare for at drille har jeg igen udelukket forfatteren, og tidligere redaktør på bladet jagt, ham med de små kædestrammere beviser med hans selvhævdende ævl.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kom nu lige med navnet på den skole, som du praler med du har gået på. Det må have været en plante skole, mon ikke også du kan få EU støtte?????

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 27-10-09 00:35

Deet F.E.P....!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-10-09 20:02

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 27-10-09 14:27

--------------------------------------------------------------------------------

Til Øjenvidnet.

Skal jeg være helt ærlig, tror jeg ikke selv om Knudsen aldrig har så gode kvalidikationer inden for jaglig viden, at han ville kunne forliges med ret mange i en hovedbestyrelse, mig fortalt havde de store problemer nok med Knudsen i sin tid i. DLS.
Og vi har set i forskellige debatter, at Knudsen er en meget følsom gemyt, der ikke tåler megen modgang, før han flipper ud i personfnidder.
Hvad angår de to Nielser, hvem der er den onde og gode, det jeg overlade til andre at bedømme, ligeledes hvem af de to, at Knudsen kunne samarbejde med, en realitet var, at Knudsen kunne de ikke bruge på Kalø, når sådan er der så meget, som har med kemien at gøre.
At Franzen er blevet så mundlam omkrig, hvorfor han vil skifte formand venter jeg stadig svar på.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Endnu et bevispå at stammeren habibipro igen blot udslynger påstande som der ingen hold er i

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-10-09 21:28

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 27-10-09 21:23

--------------------------------------------------------------------------------
Til Øjenvidnet.

Skal jeg være helt ærlig, tror jeg ikke selv om Knudsen aldrig har så gode kvalidikationer inden for jaglig viden, at han ville kunne forliges med ret mange i en hovedbestyrelse, mig fortalt havde de store problemer nok med Knudsen i sin tid i. DLS.
Og vi har set i forskellige debatter, at Knudsen er en meget følsom gemyt, der ikke tåler megen modgang, før han flipper ud i personfnidder.
Hvad angår de to Nielser, hvem der er den onde og gode, det jeg overlade til andre at bedømme, ligeledes hvem af de to, at Knudsen kunne samarbejde med, en realitet var, at Knudsen kunne de ikke bruge på Kalø, når sådan er der så meget, som har med kemien at gøre.
At Franzen er blevet så mundlam omkrig, hvorfor han vil skifte formand venter jeg stadig svar på.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Endnu et bevispå at stammeren habibipro igen blot udslynger påstande som der ingen hold er i

Nu vil Knudsen påstå i en anden trå, at der blot ikke er hold i Habibi Pro påstande , hvor længe var Knudsen med i DLS før han blev klappet ud fra et landsmøde? Dernæst er det med al tydelighed at se, at Knudsen lægger dig ud med alle, på alle de debatsidder han deltager i, endda med livsvarigt udelukkelse, og hvorfor, selv på DJ hjemmeside bliver Knudsens indlæg fjernet på grund af personfnidder, og DJ måtte lave om på kriterierne allene på grund af Knudsens opførsel. jeg Knudsen allene vide ,alle andre er tåber.

Knudsen prøv og se hvilken gnidnigsløse debatter der føres på jagtformidlingen efter du blev udelukket, fortæller det ikke mere om din person end om min Habibi Pro
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Endnu en gang personfnidder - habibipro svar nu for en gang skyld på det spørgsmål du har fået stillet. Hvor gik du i skole?????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-10-09 23:12

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 27-10-09 21:32

--------------------------------------------------------------------------------

Sagen er den lille Knudsen, hvis du bare var halvt så klog som du udgiver dig for at være, ville du havde opdaget forlængst, at det måske ikke er alle vi andre der er tåber,jeg er sikker på der et hav af personer der vil give Habibi Pro ret i denne påstand.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

At du ikke kan fatte at den eneste tåbe er dig selv er forståeligt nok, men at du samtidig ikke kan huske hvor du har gået i skole - det er ikke så godt......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-10-09 19:12

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-10-09 05:10

--------------------------------------------------------------------------------
Så syntes jeg sandelig de skal komme på banen - det er ikke mange herinde, der har givet udtryk for,at det du skriver er noget særligt

Nok rigtigt lille Knudsen,skriftlig dans er vi to nok ikke så gode til, vi har også gået i samme skole, er der i det hele taget noget du er god til lille Knudsen, ud over kværulanteri, husker fra skolen, fodbold var du også rigtig dårlig til.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kom nu med navnet på den skole og gerne årstal - jeg har spurgt dig mange gange nu

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-10-09 19:18

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-10-09 05:43

--------------------------------------------------------------------------------

Lille Knudsen.

Jeg tror der er mange der trækker på smilebåndet, når du på din egen hjemmeside udgiver dig for at være forfatter, liggeledes når du har pralet med, du har været redaktør på DLS blad.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det må da være af dig de griner af, for læser man DLS blad. Da det var et månedsblad i stor format og med et lødigt indhold, så taler det jo for sig selv iøvrigt så er det direkte løgn, når du skriver, at jeg på min hjemmeside skriver, at jeg har været redaktør af DLS`s medlemsblad.
Hold dig til sandheden habibipro - blot et godt råd, hvis du tror du kan fange mig

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-10-09 21:08

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-10-09 20:52

--------------------------------------------------------------------------------

Hvilken glæde lille Knudsen, kan vi regne med du holder ord, denne gang, der var måske noget om snakken?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg har virkelig prøvet også at debatere med habibipro, men det er umuligt..

Et hovedbestyrelsemedlem af D.J. giver en virkelig god forklaring på, hvorfor han ønsker at stoppe - strak fare D.L.S. Hyleren ud med formodninger og løgn historier.

Hvornår indser folk at disse D.L.S. hylere er to talt blæst - sikkert p.g.a. blyforgiftning..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-10-09 07:24

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-10-09 21:16

--------------------------------------------------------------------------------

Til Øjenvidnet.

Hvad var det Habibi Pro sagde, til dit forslag,. med du pegede på Knudsen som kommende formand.
Knudsen er en føglsom person.
I morgen kommer der nogle højtstående medlemmer af DJ til krondyr jagten i morgen, måske de ved mere, end det der blev visket i min øresnegl.
Nu ævler Knudsen om denne Rasmussen igen, det må åbenbart være en person der volder Knudsens gemyt i kog.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igen et indlæg som forsøger at fortælle hvad jeg gør og ikke gør - noget som den gode habibipro/Rasmussen ikke ved en pind om - han har efterhånden fremført så mange påstande,så han ikke selv kan finde ud af dem. Den fremgangs måde er kendt netop fra HR. Rasmussen fra netnatur. Ja der skal være riffeljagt på kronvildt,då- og råvildt i weekenden og der komme mange "Høje" personer,men ingen fra DJ. Ledelse udover et enkelt tidligere HB medlem tror jeg såmænd de alle er menige medlemmer,men det spørger jeg ikke om på parolen for jeg kender dem alle og ved at de ikke er medlem af D.L.S.....

Habibipro svar nu på hvilken skole gik du på???????????????????????????????????????????

Mine skoler hedder R den næste R den næste JC den næste LT den næste MJ den næste UPP og sidst men ikke mindst livets skole - den har ikke lært dig særlig meget med hensyn til omgang med andre mennesker igen et typisk tegn omkring gåsedrengen fra Fyn...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-10-09 07:28

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-10-09 21:41

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har virkelig prøvet også at debatere med habibipro, men det er umuligt..

Et hovedbestyrelsemedlem af D.J. giver en virkelig god forklaring på, hvorfor han ønsker at stoppe - strak fare D.L.S. Hyleren ud med formodninger og løgn historier.

Hvornår indser folk at disse D.L.S. hylere er to talt blæst - sikkert p.g.a. blyforgiftning..

Godt svaret hr forfatter og tidligere redaktør

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja det syntes jeg faktisk også,men hvornår indser du, at det er "godt" at svare på det man bliver spurgt om.
Fortæl nu alle herinde hvilken skole var det lige vi gik sammen på............

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-11-09 04:05

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 01-11-09 23:01

--------------------------------------------------------------------------------

Der er blevet så stille på Kandu.
Jeg skal ellers mene, jeg har fået en røffel fra HR Rasmussen fra Fyn, om det rager ingen. jeg har været med ham på jagt. og om jeg burde holde mig for god til at debattere med oraklet fra Løsning, og nok med rette, jeg har da også undskyldt mange gange.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det kan sandelig heller ikke være så svært at undskylde over for sig selv
At der er blevet stille er fordi folk efterhånden er blevet godt og grundig træt af bl.a. dig og dine løgne - svar på det du bliver spurgt om,men husk vær ærlig. Gåsen fra Fyn invitere ingen på jagt, for han har ingen jagt selv..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-11-09 23:04

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 30-11-09 16:16

--------------------------------------------------------------------------------
Sendt af: Bent Ballegaard, Løsning, 29-11-2009
Det er bestemt også svært at forstå - Per!!!

- men sådan går det, når der slettes indlæg, så er der straks nogen, der fisker i rørte vande....

Nu mener selv jeg at, DJ adminstrator går rigelig vidt over for Bent Ballegaard, ved at havde slettet ovenstående indlæg.

Fido.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Der er blevet så stille omkring habibipro - mon ikke det er fordi han nu kalder sig FIDO..

Kloge Åge ordene er helt de sammen og manien med at udelukke andre imedens man sviner dem til er det samme.....

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 02-12-09 20:18

Der er blevet så stille omkring habibipro - mon ikke det er fordi han nu kalder sig FIDO..

Kloge Åge ordene er helt de sammen og manien med at udelukke andre imedens man sviner dem til er det samme.....

Til BB
Her tager du igen helt fejl, det har du skrevet før, det er nu sådan med løgnere, når de har gentaget en løgnehistorie nogle gange tror de selv på den.
Sandheden om Habibi Pro skal nok findes ved han/ hun eller hvem det nu var, blev fornærmet over at få en tråd om gåse jagt saboteret, lige som dig BB.
At du ikke kan se forskel, er blot fordi du ikke kan se om folk laver stavefejl, Habibi Pro var ellers god til at formulere sig, men mindre god til at stave, hvor i mod du er meget dårlig til begge dele, og samtidig meget naiv. og fyldt med løgn.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-12-09 20:51
Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 03-12-09 00:55

Har før set et billede af denne abes halvbroder som efter sigende skulle rende løst rundt oppe i en landsby nær Horsens
Den eneste forskel skulle være at denne halvbroder skulle havde horn i panden.
Det skulle være muligt at finde dette vellignende billede, hvis man søger på Jensens Safari,
Her skulle denne menneske abe være et eftertrakt trofæ.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-12-09 05:21

Ja ham der tog derned for at skyde den kunne ikke ramme - pygmæ Jensens blev ramt i r.... istedet for..
Så min ven lever i bedste velgående

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 07-12-09 13:11

Nå kan den lille Holger Jensen hellere ikke skyde og ramme, han skulle vel aldrig havde fået udvisning, af den kendte Midtjyske skyde instruktør, som selv har fortalt at han ikke er nogen ørn til at ramme. Det var også dengang hvor man bare fik en lap papir på man havde deltaget i et skyde instruktør kursus, og så siden kunne blære sig med, at havde opslugt alverdens visdom.

Er det sådan det hænger sammen, med der er udstedt papir med underskrifter på beviser, som ikke er noget vær. Det være sig alle slags før i tidens beviser,fra Jægerforbundet, ved at man ikke skulle bevise noget som helt, ud over at havde deltaget.
Alt dette lort er smidt på brænde ovnen for længst, at der så stadig er nogle der praler, af at have et bevis, uden bevisførelse på noget som helst..det er da at gøre grin med sig selv.
Jeg betvivler stærkt at denne midtjyske skyde og hundeinstruktør har nogen beviser for, at han har bevist sin skydefærdighed samt om han kan dressere en hund, har nok aldrug deltaget i konkurrencer af nævneværdig betydning, måske lidt lokalt amatør aktigt som ingen regner med.

Fido.

Kommentar
Fra : bb1