/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
fastnettelefon
Fra : aasenissum
Vist : 863 gange
100 point
Dato : 25-10-09 15:10

jeg har et problem med at holde hånden rolig med en telefon i den.
derfor har jeg investeret (på lykke og fromme),i et jabra T5330 headset, som jeg håber kan tilsluttes en fastnettelefon, gerne trådløs. jeg forventer at modtage settet en af dagene (qxl var mellemmand). er her noen, som ve' noue om det. jeg ser for mit indre øje, at jeg vandrer rundt i boligen og ka snakke i et væk.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 25-10-09 15:19

hejsa
her kan du finde info om dit head sæt
http://www.jabra.dk/Sites/Jabra/DK-Dk/Headsets/Pages/JabraT5330M.aspx?productfamilytab=Details
hilsen fox
eneste minus jeg kan se er rækkeviden på kun 10 meter

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-10-09 15:26

Det er rigtigt at det kun virker 10 meter fra basis, så vandre rundt i huset skal du ikke regne med. Og så håber jeg for dig at du får en dansk manual med i pakken, for den findes kun på engelsk hos sælgeren.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-10-09 15:34

Bliver der for stor afstand mellem sender og modtager begynder den at skratte lidt.

På den side fox-mulder har henvist til kan Du hente en manual på dansk, det ville være en fordel at hente den nu så Du er forberedt.

Accepteret svar
Fra : morfar35

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-09 21:04

hej åsenissum jeg har en fastnet tlf.med medhør,kan gå rundt i 50 meters afstand med den og tale og lytte,kan bare lige i en lomme mens du snakker,nb det er et trådløst sæt
hilsen morfar 35

Kommentar
Fra : Gniske

Dato : 13-11-09 21:14

Jeg bruger en Jabra GN9120 på mit arbejde, og der er rækkevidden meget lang. Jeg kan gå fra kontoret og op til kaffeautomaten (ca. 100 m med vægge, mure og skillevægge) uden problem.

Jf. Jabra's hjemmeside er rækkevidden op til 150 m.
http://www.jabra.dk/Sites/Jabra/DK-Dk/Headsets/Pages/JabraGN9120.aspx

Eneste minus er prisen! Koster i underkanten af 3000 kr.

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 13-11-09 22:59

Tak for svaret morfar35.