/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook 2003
Fra : kondivand
Vist : 678 gange
50 point
Dato : 24-10-09 22:34

Jeg bruger en masse regler i mit Outlook, og ved et uheld har jeg jeg kørt nogle forkerte regler, så jeg lige pludselig har en masse dubletter af mails.

Findes der en smart måde at fjerne dem på ?

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 35 point
Dato : 24-10-09 22:45

Prøv at trykke på Regler - kør de enkelte personer igennem, hvis de figurere flere steder, der står så (1) eller andre tal fjern så dem - Tryk til sidst Anvend og Ok

Hvis det er uoverskueligt, så slet dem alle (klik på en og hold derefter Shift-tasten nede og kør med nedadgående piltast til alle er markerede) tryk på Slet og start forfra efterhånden som de kommer ind igen

Clou

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 04-11-09 11:37

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 04-11-09 12:30

Velbekomme kondivand

Clou