/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mini-pc til 300,- om måneden?
Fra : BilalKinali
Vist : 1006 gange
50 point
Dato : 24-10-09 13:42

Hej

kan man godt købe en mini-pc til 300kr om måneden uden dens mobilt bredbånd abonnement? Det har jeg nemlig hørt fra en, men troede ikke på ham.

http://www.telenor.dk/privat/mobilt_bredbaand/mobilt_bredbaand/minipc/

Det er da mindst ~3000kr for 6 måneder, ikk ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 13:48

Nej der følger et abonnemet med som fx her.

[CITAT
Mindstepris i bindingsperioden
på 6 mdr. Her kan du se, hvordan mindsteprisen
udregnes, hvis du køber en Acer Aspire One
D2500 sammen med Mobilt Bredbånd - medium:

Pris på Acer Aspire One D2500 1 kr.
Pc-pakke (6 x 300 kr.) 1.800 kr.
Mobilt Bredbånd M (6 x 199 kr.) 1.194 kr.
USB-modem 1 kr.
Oprettelse 99 kr.
Mindstepris i 6 mdr.: 3.095 kr.

][/CITAT]

Taget fra Telenor hjemmeside

http://www.telenor.dk/privat/mobilt_bredbaand/mobilt_bredbaand/minipc/

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 13:48

Ups der stod lige en klamme forkert men du kan se hvad der står

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 13:50

Her kan du se dækningskortet fra Telenor. Man skulle jo nødigt ikke have forbindelse

http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice_mobil/daekning/daekningskort/index.aspx

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 24-10-09 13:54

havde bar hørt man kunne vælge det fra, har nemlig mobilt bredbånd fra 3 så har ikk brugt for det. Men det giver nu mening at man ikke kan. Ligesom man ikk køber en abonnement mobil og siger man ikke skal have abonnement :)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 13:56

Der er jo netop tilskud til netbookken fordi man tager et abonnement med.

Men ellers kan du jo leje en her

http://www.leasy.dk/computer/baerbar/compaq-mini-110-1011so.aspx

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 13:57

Har selv en Acer Netbook, men har ikke noget mobilt net. Men indenfor står min trådløse router jo så jeg kan sagtens inde på min egen grund komme på nettet