/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Konfiguration af Adwords
Fra : HenrikBo
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 24-10-09 13:25

Jeg har en webshop www.e-safewear.dk - den prøver jeg jo at promovere så godt som muligt, har oprettet en konto hos dem, den har nu givet 8000 visninger ? - men ikke noget andet.
Er der nogen der ved hvordan man få det til at virker bedte ?
Jeg har et budget på 12 kr på dag og 2 kroner pr.klik.pt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 13:43
Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 24-10-09 16:43

Pænt af dig, jeg har dog næsen et godt stykke inde i deres hjælpesider, syntes bare som sædvaneligt at det ikke bliver et klart nok billede. jeg tænke der måske var noget andet som var nemmere at gå til.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 16:53

Det jeg mener er at du er nødt til at gøre opmærksom på din side for at folk ser den og måske så er interesseret i at købe. Vi må jo indrømme at det jo er det, det hele drejer sig om, at få nogle penge ud af folks lommer ikke.
Så derfor vilj eg have dig til at få dit side mere kendt ved at tilmelde den inde forsellige steder så som søgemaskiner, des flere søgeord des bedre osv. osv.

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 24-10-09 20:35

Klart nok - så må jeg jo bare gå igang med det. Så må vi se, det er jo klart at hvis ikke mange ser sin shop så bliver der jo ikke mange salg.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 20:37

Jeg håber du får godt gang i handlen