/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ekstra mailadresse i Google
Fra : 19431225
Vist : 5036 gange
100 point
Dato : 24-10-09 11:34

Hej
Jeg har oprettet en konto og en mail adresse i i Google gmail det kører fint, men nu kunne jeg tænke mig en email adresse mere, jeg har prøvet mig frem men kan ikke finde det sted hvor jeg opretter en ekstra mail adresse, er der nogen som kan hjælpe

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-10-09 11:41
Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-10-09 11:43

Just ikke den kønneste statestik jeg har set:
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 46
- Annullerede 57
- Slettede 0
Ialt 105

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 12:15

Du oprettet da bare en mere. Du kan nemlig ikke få en ekstar på den samme konto hvis det er det du vil.

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 24-10-09 12:19

Citat
Du oprettet da bare en mere. Du kan nemlig ikke få en ekstar på den samme konto hvis det er det du vil.

ok, det var det jeg ville, så nu må jeg oprette en ekstra konto

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 24-10-09 12:23

Du kan faktisk oprette ligeså mange du vil. Jeg bruger selv udelukkende gmail, så er du ude over alle problemer der er med mail fra din udbyder. Jeg lader så gmail videresende mine mail til min Outlook så jeg ikke skal ind på nette for at tjekke. Men det tager lige lidt tid at lære gmail om hvilke mails der er spam og hvilke der er ok. Så helt at slippe for at skulle ind på gmail, gør man ikke.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 12:26

Severino's indlæg med din statestik, er faktisk for at hjælpe. Det er ikke velset at annullere et svar man kan bruge. Den absolut bedste løsning er at acceptere et svar ved at klikke på Accepter svar. Det er på den måde forummet kører og for at sikre at det kan blive ved med det i fremtiden, er det jo bedre at stryge med hårene end imod dem ;-

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 24-10-09 13:47

Jaaa men hvis man ikke får et brugbart svar kan man da ikke acceptere det som besvaret!

Der er andre der måske køber det besvarede spørgsmål - det vil så betyde at de bliver snydt
De har igod tro ofret points i troen på at de får en acceptabel løsning

Men selvfølgelig er der et acceptabelt svar skal det da godkendes

Eller mener i jeg er på det forkrete spor

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 14:04

Qualiman jeg er helt enig, men det er jo mærkeligt at man måske kan modtage mange svar og der ingen af dem der duer.

Personlig er jeg hamrende ligeglad med point og "ære" og hvad ved jeg om det der er blevet skrevet om. Min mening med det er jo at folk får den hjælp de beder om og så er den ikke længere.

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 24-10-09 16:26

Hej
Så må det være noget galt, idet jeg mener at jeg accepterer svar, det er måske sket en eller to gange hvor det ikke var brugbart.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 16:30

Måske nok du mener at gøre det rigtige, men iht. din profil bliver de annulerede

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=17484

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 24-10-09 16:35

Jeg forstår det ikke når der er et brugbar svar, trykker jeg på accepter

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 16:40

Men du har da også accepteret 46 svar og annulleret 57, så værre er det da heller ikke.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 16:41

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=17484

her kan du se hvad du har lavet

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-10-09 21:46

Citat
det jo bedre at stryge med hårene end imod dem

Sådan er det her på KAT DU

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 25-10-09 09:41

Tak for svaret Fijala.