/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Password til mapper til Winxp home
Fra : ehkejser
Vist : 578 gange
70 point
Dato : 21-04-03 02:27

Er der en der kender et program, jeg kan bruge til sætte password på en eller flere mapper.

MVH

EH Kejser

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-04-03 02:53

Hej
Der er noget her du kan bruge du kan krypterer dine filer/mapper og sætte password på dem der er også et program der kan skjule mapper, men det finder du selv ud af.

http://www.webattack.com/freeware/security/fwaccess.shtml

http://www.webattack.com/freeware/security/fwencrypt.shtml

Manse9933 Det er den eneste måde jeg kender til at gøre det på, jeg har selv et men bruger det så og sige aldrig.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-04-03 02:55

Du skal nok finde det på nederste link.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-04-03 03:07

Du kan også højre klikke på en mappe og trykke på deling og sikkerhed og så
sætte et flue ben i gør mappen privat og anvend ,men det kræver at du har et logon
password som du så skal bruge til at sikkre mappen med,men du kan jo prøve
så spørger den selv om du vil oprette et hvis du ikke har et i forvejen.

Manse9933 Godnat

Accepteret svar
Fra : Realdevilx

Modtaget 70 point
Dato : 22-04-03 01:09

Hey.

Der er nogle programmer her:

http://www.softstack.com

//Realdevilx

Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 22-04-03 23:13

Tak for svaret Realdevilx.
Easy File Protector virker.

Kommentar
Fra : Realdevilx

Dato : 23-04-03 18:02

Det var så lidt.

//Realdevilx