/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
OVN - Vedr. returpoint!
Fra : Cathcart
Vist : 634 gange
10 point
Dato : 22-10-09 20:35

Citat
Kære Cathcart,

En bruger har købt svaret på dit spørgsmål "Nordsted - kom ind her, tak!" i kategorien Smalltalk.

Du får hermed tilskrevet 3 point !!

Se dit spørgsmål her : http://www.kandu.dk/spg139490.aspx

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Du skrev, at den man køber svaret af IKKE får nogen mail. Men ovenstående er indeholdt i en mail til mig . Og helt fantastisk med de mange returp.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-09 21:32

Jeg tror o.v.n tager fejl af denne slags mail, og så det at man som spørger ikke selv får mail, når man har lukket sit spørgsmål og andre "skvadrer" vidre i ens tråd

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-10-09 21:53

God aften kære Nordsted.

Og jeg der troede, at ovn ikke kunne tage fejl . Men det spg. jeg købte af Ingelein, der bare spørger og spørger, så hun er i konstant spørgepointmangel , var helt lukket og afsluttet. Så derfor må Ingelien jo ha fået en mail lig min .

Og helt sjovt, at du blander dig .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-09 21:59

Det kan da også være mig der tager fejl (men jeg får nu mail når nogle køber mine tråde)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-10-09 22:06

Smalltalk...................alle kan deltage i småsnak.

Når et spørgsmål er lukket:
Kommer der mail hver gang spørgsmålet købes.
Der kommer spørgepoint retur op til 50 % dog kun 10% ad gangen.
Snakkes der videre i spørgsmålet kommer der ikke mail til spørger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-09 22:18

Sådan, så er den på plads Eyvind

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-10-09 22:29

Nemlig Ja

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-10-09 22:39

Citat
Sådan, så er den på plads Eyvind

Så vil jeg be den gode dame og den gode herre lige at fortælle dette til ovn også, tak. For alt, hvad der kommer fra Heller og mig (), er i ovns øjne forkert . Det må du, Eyvind, forresten kunne huske med den der Iobit, som ovn påstod var et antivirusprogram og ikke et "renseprogram" .

Og Nordsted, du har skisme svært ved at styre din (skarpe) tunge .

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-10-09 22:41

Sæfølig - det er jo mig, som har hjulpet Kandu med det meste.

Sunowich - hvordan går det med "mudderhullet" syd på.
(Nej - jeg er ikke misundelig på din sø)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-10-09 22:42

Og nu tror jeg skisme, at jeg vil finde et afsluttet spg. fra Ingelein, så den søde pige kan få lidt flere spørgepoint .

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-10-09 22:48

Godaften Joe tak min udsøgte sø har det ganske godt ,men den har jeg ikke tid til for tiden da jeg er igang med at bygge en bolig i Laden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-10-09 22:49

Tja - i går fik hun en del af mine surt sammensparede point.
Her kan du være barmhjertig.
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=151625

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-09 22:57

Citat
Og Nordsted, du har skisme svært ved at styre din (skarpe) tunge

Hvor spørger jeg lige så sødt???

Jeg har ikke råd til at være barmhjertig igen... der skal jo også være noget til egne spørgsmål og føs'dagsbørnene

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-10-09 23:15

Hejsa Nordsted.

Det med den skarpe kom sig af, at jeg havde på fornemmelsen, at du nok var svigermor for en eller anden heldig sjæl

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-10-09 23:43

Helt fint Eyvind - hedder du Joe til efternavn?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 05:36

Citat
Og Nordsted, du har skisme svært ved at styre din (skarpe) tunge

Nåå den, ... den står såmænd i vindueskarmen og passer sig selv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-10-09 08:51

Jeg har ingen efternavne - kun fornavne.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 21:49

Hej Joe (Eller godmorgen, da du jo er faldet omkuld for i dag )

Citat
Jeg har ingen efternavne - kun fornavne.
Det må så være: e.c + emesen. + emesen + Joe + Eyvind . Oder was?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 21:51

Ovn.

Vil du da slet ikke svare her og ha alle de rare point ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-10-09 22:07

Ingen jo i mit navneregister - men det er kun emesen som sover.
I øvrigt er emesen lukket ned, med tilfældigt password og kan så ikke åbnes igen.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 22:21

Ok da, Joe var altså noget indforstået mellem Sunowich og dig .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 22:21

Godt Eyvind, så er der ikke flere narrestreger med ham

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 22:23

Men hvor hulen bliver OVN af????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 22:23

Nåå ja der er en smalsnak tråd her...........at min pc er forsinket skyldes vist at der kommer windows 7 på, og den skulle vist være forsinket?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 22:27

Kan da være o.v.n har andet at lave en sidde ved pc'en

Det kan da også være han har læst med, og er ligeglad med point

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 22:29

Nåhr da, Nordsted. Du er dæleme snedig og en nærrig. Men så håber jeg sgu, at du stadig har kommatasten fra Aldi-pc-en. Den kan du sikkert ha glæde af i mange år fremover, hvis du sætter den i glas og ramme .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 22:31

Der faldt kæden af... hvorfor er jeg snedig og nærrig?? Og nej jeg har ikke gemt kommatasten, den blev sendt med til Tyskland

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 22:38

Citat
Kan da være o.v.n har andet at lave en sidde ved pc'en
Du ved da udmærket godt, at ovn er lagerarbejder, fritidslandmand, nordjyde og pc-nørd. Og lige præcis med de par bommeter, han har rodet sig ud i vedr. et par af mine svar, så er han også verdensmester i at krybe uden om sit "ansvar" ved at nedgøre andre brugere af Kandu (lille mig ). Og selvfølgelig har den gode herre da bare revet benet af fluen, så han ikke får nogle af alle disse fremragende indlæg .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 22:41

Citat
Nåå ja der er en smalsnak tråd her
Så sparer du point, da du nu ikke skal oprette en brokkasse over El-giganten selv, men er så velkommen til at gøre det her .

Æ du mæ nu, du ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 22:46

Jeg kender ikke til o.v.n' s evt bommerter.. du skal ikke give mig link, for jeg har ikke lyst til at læse noget som helst der kan ligne mudderkastning - og hvis det er noget teknisk forstår jeg det sgu nok heller ikke

Jeg vil sådan set heller ikke brokke mig over el-gigante, syntes bare det er møj ærgeligt at den ikke kom som aftalt - men det kom nu ikke bag på mig, syntes mange ting pt går skævt

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 23:04

Hejsa.
Citat
du skal ikke give mig link
Det kunne jeg da heller ikke drømme om at gøre. Og det er forøvrigt ikke mudderkastning, men noget meget seriøst .

Som du skriver, skyldes forsinkelsen åbenbart installationen af Win 7. Og den skulle da vist først komme i meget skrabet udgave efter 1.11. Derfor må du vist skrue den store tålmodighed på .

Citat
syntes mange ting pt går skævt

Det er jeg oprigtigt ked af at erfare. For normalt er du jo altid positiv, rar og hyggelig her på Kandu. Derfor får du tit denne her af mig. Så nu sidder jeg bare her, og aner ikke om det er med dit helbred eller familieforhold eller .... det går skævt med pt, og er derfor ikke til megen trøst. Men hvad det end er, skal det nok ikke udbasuneres her. Men jeg sender dig mine varmeste tanker og håber for dig, at der er lidt lys forude

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 23:07

UPS - Havde smileyerne fremme og kom til at klikke på send .

Men, Nordsted, blot mange varme tanker og hilsner fra Chris.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 23:08

Citat
Men hvad det end er, skal det nok ikke udbasuneres her. Men jeg sender dig mine varmeste tanker og håber for dig, at der er lidt lys forude

Det har du helt ret i og tak det skal nok gå, det skal det jo

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 23:11

Jeg krydser fingre og tæer for dig. Og ha nu en god nat. Roger, over og ud her fra. C.U. .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 23:16

Jamen så go' nat da-------du skal passe på med at ligge for meget i sengen, det er der de fleste dødsfald foregår

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 23:27

Nu er du der skisme med den tunge igen, altså . Men jeg kan berolige mig selv med, at da jeg kun sover ca. 5 timer hver nat, så er chancerne sgu ikke så store får, at mit fremtidige dødsfald vil foregå der i sengen . Det skulle da kun være ved evt. overanstrengelse ved visse gymnastiske øvelser .

Men når jeg nu lige har dig med, inden jeg vil læse et par timer, så vil jeg tilslutteligst ikke undlade at bemærke, at du vist udmærket ved, at jeg ikke deltager i mudderkastningsindlæg - men kun i dril, tant, fjas og seriøse indlæg .

Natter .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-10-09 00:22

Citat
ikke brokke mig over el-gigante
Hvad det så end er, så lyder det dæleme som en stor en på spansk .

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 10 point
Dato : 25-10-09 05:43

IIh hvor du ka'

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-10-09 18:26

Hej .

Jow da. Et par gange om året fungerer det da. Altså stavekontrollen .

Men hvorfor hulen står du op kl. 25-10-09 05:43 på en søndag .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-09 19:11

Hva' mener du?? Jeg sov da længe netop fordi det var søndag

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-10-09 22:39

Der kan man bare se. Hvad tid vakler du så ud af kanen til hverdag?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-09 22:41

Vakler, jeg springer da frisk som en havørn ud af køjen........tja når jeg vågner... tidligere end i dag

Jeg har jo fortalt dig, at de fleste dødsfald sker i senge, så det er bare om at holde sig fra den

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-10-09 22:47

Nårh ja, det er skisme da også rigtigt. Måske man sku vænne sig til at sove på gulvet. Og dog, så risikerer man sgu at leve evigt .

Og hold nu op med den rækken tunge. Jeg har altså ik gjort dig andet end pænt . (Og jeg HAR Tudekiks, som jeg går og pimper af )

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-09 22:49

Jeg tror nu heller ikke det er lige nemt at komme op fra gulvet, vi er jo ikke helt unge

Undskyld min rækken tunge snup en af disse

http://kinagrill.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-09 22:51

Min bror som kører rundt i storbyen, giver ikke fingeren - det er for almindeligt - så han rækker tunge i stedet, det bliver der reageret på

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-10-09 22:52

Citat
vi er jo ikke helt unge
For det første kan du da kun snakke for dig selv, og for det andet trænger du til briller .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-10-09 23:12

Nå Nordsted. Der blev du skisme lige som en gammel symaskine - helt Phaff . Eller har du tabt dine briller?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-09 23:16

Jeg VED bare at du ikke er helt ung, -- øv nu må jeg jo ikke række tunge

OG jeg har brillerne på

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-10-09 23:21

Så må du trænge til nogle nye, siden du linker til de kiks.
Citat
(Og jeg HAR Tudekiks, som jeg går og pimper af )
Se kl. 22:47.

Disse rigtige Tudekiks kan købes i Rema 1000. Og der står forøvrigt Maria på og så selve kiksene .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-09 23:38

Sådan nogle reklamekiks--- hvilken smiley må jeg bruge?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-10-09 23:43

Du må dæleme bruge en hvilken som helst smiley, der passer dig, for du skal sgu da ikke lade dig diktere af mig gamle mand .

Og ha nu en rigtig god nat de 2½ time, du tør være i køjen .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-09 23:49

Jeg går med rystende ben snart i køjen... måske det er bedre hvis jeg snupper sovfaen?? ... ved nærmere eftertanke tror jeg risikoen er den samme

sov godt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-09 23:50

gammel mand hva sagde jeg--- jeg sagde halvgammel,det lyder bedre

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 25-10-09 23:53

Er halvgammel forøvrigt det samme som halvung ? Du ved jfr. halvfuld kontra halvtom .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-09 23:55

Jamen det er det da den må jeg godt give dig ik?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 26-10-09 23:10

Gojavten.

Og jow da, det er helt OK med mig . Og så må vi da helre slukke for dette bette beskene inlæg . Og tak for snakken til alle og især til Nordsted .

Vh fra Chris .

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 26-10-09 23:15

Ski hyklit at konversere med dig, Nordsted .

Vh fra den halvunge

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 26-10-09 23:18

Dælens også og for den da. Du sku ha haft 5 stjerner . Så nu gir jeg mig selv denne her .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-09 06:03

Go' morn og mange tak for sludderen

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 01-11-09 20:06

I lige måde da

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-11-09 21:33

1000 tak til den ukendte "genåbner". Nu har jeg skisme lige fået mail + 3 spørgepoint retur . Fede tider

Vh Chris