/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
driver lan card
Fra : reiffenstein
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 22-10-09 17:46

Hej
Engang i foråret efterlyste jeg en driver til min søns Planet 802.11g+108 wireless lan card.

En anden bruger var så venlig at sende den til mig, tror det var Dogvillestar.

Nu mangler jeg den igen, selvom jeg dengang brændte den på en cd. Den er ikke at finde på

teenagerens værelse,underligt nok med den orden der hersker der.

Håber nogen kan hjælpe.

Reiffenstein.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 22-10-09 17:53
Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-10-09 18:51

Kender det godt Reiffenstein.
Når jeg laver cd med programmer til min datters PC, så laver jeg altid et ekstra kopi, som den gamle her, tager vare på i mit arkiv.

Skal man have andre til at passe på tingene,så skal man gøre det selv - for en sikkerheds skyld!

Kommentar
Fra : reiffenstein

Dato : 22-10-09 19:26

Hej peet 49

Tak for linket. Kan godt huske denne side, men kan ikke finde driver til netop
dette kort på omtalte side.

Hilsen R.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 23-10-09 07:46

www.driverguide.com du skal være medlem, det er dog gratis.