/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Hvordan bliver jeg....?
Fra : Andreas4220
Vist : 1931 gange
50 point
Dato : 21-04-03 02:06

Hej.

Jeg vil gerne være svagstørms ingeniør, det jeg vil vide er :

1: Hvordan bliver jeg det så hurtig som mulig ??
2: Jeg har et gennemsnit på 9.0 i skolen, er det nok? ( Matematik = 10 skriftlig 10 mundlig )

Ja tror det var det hele !

Hygge..

Andreas Korsør

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-04-03 02:14

Operationsforstærkere
[Microsoft Word]
Side af 22 H I H Handels- og IngeniørHøjskolen HIH Elektro ingeniør model BHM 25-06-2001 Elektro ingeniør model Indhold 1. 9 7.1 Profil af en Elektro ingeniør fra HIH. 9 7.2 Delmål for basis-, central- og specialdel. ... ingeniør E-IT ingeniør E-data ingeniør Svagstrøms ingeniør Diplomingeniør Dataingeniør Navnet ... delopgave leveres fra anden uddannelse på HIH Større konkret delopgave ...
www.hih.dk/e/Word%20dokumenter/Elektro%20ingeni%F8r%20model.doc

Itec.dk ApS
... 24 67 83 70. Uddannelse: Elektriker (1982). Svagstrøms ingeniør fra Aarhus Teknikum (1985) ...
www.itec.dk/Kontakt.htm

CV Bernhard Nordentoft
... 6. februar 1966. Uddannelse: Svagstrøms Ingeniør. Civilstand: Gift med Rikke Skovfoged og har 2 børn fra 1996 og ...
www.nordentoft.com/Familien/Bernhard/cv.htm

Untitled
... diplomingeniører indenfor følgenden fagområder: **Svagstrøms Elektronik og IT **Stærkstræm **Export ... 1½ år længere Civil Ingeniør uddannelse er mere teoretisk langt ...
www.eit.ihk-edu.dk/9886/Skole.html

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 60 point
Dato : 21-04-03 02:14

Operationsforstærkere
[Microsoft Word]
Side af 22 H I H Handels- og IngeniørHøjskolen HIH Elektro ingeniør model BHM 25-06-2001 Elektro ingeniør model Indhold 1. 9 7.1 Profil af en Elektro ingeniør fra HIH. 9 7.2 Delmål for basis-, central- og specialdel. ... ingeniør E-IT ingeniør E-data ingeniør Svagstrøms ingeniør Diplomingeniør Dataingeniør Navnet ... delopgave leveres fra anden uddannelse på HIH Større konkret delopgave ...
www.hih.dk/e/Word%20dokumenter/Elektro%20ingeni%F8r%20model.doc

Itec.dk ApS
... 24 67 83 70. Uddannelse: Elektriker (1982). Svagstrøms ingeniør fra Aarhus Teknikum (1985) ...
www.itec.dk/Kontakt.htm

CV Bernhard Nordentoft
... 6. februar 1966. Uddannelse: Svagstrøms Ingeniør. Civilstand: Gift med Rikke Skovfoged og har 2 børn fra 1996 og ...
www.nordentoft.com/Familien/Bernhard/cv.htm

Untitled
... diplomingeniører indenfor følgenden fagområder: **Svagstrøms Elektronik og IT **Stærkstræm **Export ... 1½ år længere Civil Ingeniør uddannelse er mere teoretisk langt ...
www.eit.ihk-edu.dk/9886/Skole.html

Kommentar
Fra : gch123

Dato : 21-04-03 07:02

Hej
Prøv at læse på disse sider der står om uddannelsen både hvaor den findes og længen samt optagelseskrav

http://www.edbuddannelser.dk/beslaegtede/fsvaging.shtml
http://www.r-u-e.dk/u-og-e/diplomingenioer.asp

Mvh
GCH

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-04-03 08:09

Snup en HTX før alt det andet

Søren

Godkendelse af svar
Fra : Andreas4220

Dato : 28-04-03 14:16

Tak for svaret skingur. Jeg er blev meget klogere ;)

-Andreas Korsør-