/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
tv
Fra : oppes
Vist : 525 gange
20 point
Dato : 21-10-09 21:35

har lige fået en-Zolid- hybrid tv stick- er der andre der har erfaringer med dette.

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 22-10-09 09:44

Hejsa,

Jeg tror du bliver nødt til at uddybe dit spørgsmål lidt mere. Har du problemer med kablet eller indgange til noget tv, radio halløj? Eller ville du bare høre hvad folk synes om dette stik/kabel og i så fald - i forhold til hvad?

mvh Moose