/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
laminat til fod fri
Fra : 1133
Vist : 2061 gange
100 point
Dato : 21-10-09 15:22

nogle der kender et sted hvor man købe laminat sort skal bruges to fodfri i et køkken

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-10-09 15:24

Hvad skal det bruges til ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-10-09 15:27

Hvis det er til et gulv, er der sorte laminatfliser her

http://www.ditgulv.dk/Default.aspx?ID=28&gclid=CPmJ2q6kzp0CFVtB3god2GaqrQ

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-10-09 17:47

Jeg går ud fra det er bordpladen til 2 fodfri eller hva ?
Hvis det er bordpladen kan du ser her :
http://www.hornbordplader.dk/doks/low/05_09_select_dk.pdf

hvis det er selve rammen, kan jeg ikke finde lister i sort laminat men
kbhlistefabrik.dk har utallige andre lister

men ellers må du uddybe dit spørgsmål

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 21-10-09 17:55

prøv hos kvik eller hth gør det selv. de sælger fodfri i løs vægt.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 21-10-09 19:54

nej jeg har nok ikke forklaret mig rigtig det er til at lime på på fod fri i i køkken det samme som er på bordplader man køber

Accepteret svar
Fra : bibsamie

Modtaget 100 point
Dato : 21-10-09 21:06

for nemhedens skyld kan du jo skære et stykke af en bordplade til soklen på 17-22 cm så slipper du med at rode med laminat.

per

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-10-09 11:23
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-10-09 01:34

Jeg er helt forvirret i denne tråd

Der er borde og køkkener, som har "fodfri" fordi, man skal kunne komme ind under bordet, eks. med en kørestol. Bruges også ved skriveborde.

Men så kan jeg næsten forstå, at det er et udtryk, som omhandler "soklen"-"panelerne" i et køkken og det har jeg aldrig hørt før. Hvad er fodfri ???

Jeg har hos HTH undersøgt, muligheden for at få min sokkel (12 cm ) under mit gamle køkkenbord, som er beklædt med laminat, beklædt med eks. "stål look" og jeg kan ikke huske hvad det kostede men jeg kunne bestille noget, som jeg kunne "klistre" udenpå soklen i aluminum/stål.

Opklaring please !!!

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 10-12-09 22:37

Tak for svaret bibsamie.