/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hjælp til pc spil kan !!!!
Fra : steffen15
Vist : 596 gange
196 point
Dato : 21-10-09 14:55

Hej jeg har købt dette spil arthur and the minimous
har fundet ud af det ikke kan køre over vista men har fundet en guide så den kan..
http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=573497

men jeg er ikke så god til sproget kan en af jer hjælpe????

har lavet et nyt tekstfill kaldet den Arthur.bat og skrivet inde i filen msiexec /ae:\Arthur.msi msiexec / AE: \ Arthur.msi

hvad er det så jeg lige skal gøre mere??????

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-10-09 16:23

Find ud af hvad dit CD/DVD drev hedder, f.eks. E:
så skal der skal stå
msiexec /a e:\Arthur.msi
husk mellemrum
Hedder drevet noget andet skal du rette det, her kalder vi det X:
msiexec /a x:\Arthur.msi

Gem den på skrivebordet, højreklik på den og vælg Kør som Administrator

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 21-10-09 16:29

hvor skal jeg skrive msiexec /a e:\Arthur.msi kan ikke omdøbe mit E drev

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 21-10-09 16:31

har skrevet msiexec /a D:\Arthur.msi inde i filen nu.. flytter det på skrivebordet men kan ikke køre det som adm

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 21-10-09 16:33

det ligner en alm teksdokoment

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-10-09 16:43

Det er i den fil du har lavet, Arthur.bat du kan åbne den med notepad,
det er så'n set os en tekstfil, men du skal gemme den som en .bat fil eller .cmd

Spillet skal selvfølgelig være i drevet,

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 21-10-09 16:44

okay hvordan gemmer jeg den som bat??

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 21-10-09 16:47

kan ikke vælge bat eller cmd når jeg er inde i gem som

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 196 point
Dato : 21-10-09 16:47

Hent den her, det er til D: drevet
http://peecee.dk/upload/view/198656

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 21-10-09 16:50

Tak for svaret Klaudi. super 1000 tak,, kan du sige mig hvordan du lavet den til bat??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-10-09 17:01

Velbekommen, håber du får indstalleret spillet

Når du vælger Gem som... skriver du bare selv filendelsen .bat og Gemmer

Eller hvis den er gemt som en .txt fil, højreklik og vælg omdøb, ret txt til bat,
så kommer der en advarsel om at du er ved at ændre filtypen, det siger du bare Ja til,
at du vil, det var det

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 21-10-09 17:44

det fik jeg gjord totalt dårligt spil er osse slette igenn mange tak fior hjælpen