/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
driver til asrock bundkort
Fra : ara
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 20-10-09 23:06

Hej.

Hvor finder jeg en/flere driver til Asrock K7S8X bundkort.

Hvor mange forskellige driver skal der til?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-10-09 23:10

Du skulle vel ikke ha' en cd til bundkortet gemt et eller andet sted ? Prøv her http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=K7S8X

Ellers kan du være sikker på at der skal nok komme nogen med de drivere du skal bruge.

Accepteret svar
Fra : Peterfilstrup

Modtaget 60 point
Dato : 20-10-09 23:11

HEj Ara.
tja prøv at gå ind på www.asrock.com og søg efter bundkortet, så kommer de frem.
Husk at downloade alle drivere til : chipset|Lan|audio hvis integreret|USB2 drivere|grafikkort hvis integreret|SATA drivere hvis de bruges.
Peterfilstrup

Kommentar
Fra : ara

Dato : 20-10-09 23:12

Nej desværre. Det røg ud for 14 dage siden. Der blev rigtig ryddet op i alt det L... man får samlet sammen. Men det var nok lige tidligt nok.

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 20-10-09 23:17

Tak for svaret Peterfilstrup.

Sjovt nok havde jeg været derinde og downloade. Men det ville tage 5 timer at hente disse små filer, og det er jo langtid når ens forbindelse er 15 mbit

Nu prøvede jeg så fra en asian server og det var bedre.