/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Nyt batteri til bærbar, hvor
Fra : Fijala
Vist : 1921 gange
500 point
Dato : 20-10-09 20:58

Nu er batteriet til den "gamle Zepto Znote 6625WD WD ved at være fladt så jeg leder efter et nyt. Men bare det at finde et til den synes jeg er svært. Så derfor folkens spørger jeg jo straks jer i kloge mennesker, for i plejer jo fluks at have et godt svar.

Nr. på bateriet er NBP6A27B1 , og er et 4800Mah

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-10-09 20:59

Og så må det jo gerne være billigt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-09 21:07

Citat
Og så må det jo gerne være billigt.

De koster det de koster

Det er KUN Zepto der laver dem - og ingen andre passer

http://www.zepto.dk/Shop/Accessory.aspx?categoryid=30

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-10-09 21:10

Ja det er også det jeg er bange for, for jeg har selv ledt efter et på nettet og intet kan jeg umiddelbart finde undtagen brugt.

Dem hos Zepto har jeg også kigget på, men som jeg ser det er der ingen af dem der passer

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-10-09 21:14

God aften Fijala.

Hvorfor gad du ikke selv søge denne side:

http://computers.shop.ebay.com.sg/Batteries-/11169/i.html?_npmv=3

????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-09 21:18

Der er nok ingen tvivl om de har dem.....

http://www.zepto.dk/Information/Contact.aspx

0 results found for Zepto - mon ikke det er derfor heller22

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 20-10-09 21:28

Her har du producenten af batteriet - men jeg tvivler på de vil sende dig et...

http://www.rebenergy.cn/web/e_product_2.htm

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-10-09 21:59

Godaften heller22

Jeg fandt nemlig ganske rigtigt ikke batteriet på Ebay, på netop den side.

Regner med at ringe til Zepto i morgen, så må jeg se hvad der kommer ud af det.

Tak for hjælpen. Lader lige spørgsmålet stå lidt endnu.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-10-09 22:18

SORRY . Fik rodet rundt i det der Mah .

Så nu er det ski godt, at jeg lige ka smutte ud i køkkenet og hente et par Tudekiks, som jeg købte i Rema 1000 i går . Kiksene er faktisk rigtigt gode .

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-10-09 16:02

Slut med tudekiks heller22 Jeg kan godt forstå at i heller ikke kan finde et batteri, for ikke engang Zepto har dem mere.

Men efter at have talt med dem idag, har de så fortalt mig at denne laptop er byggget på et universalt kabinet der hedder Barebone W15 10.0, og at jeg måske den vej kunne søge. Og da batteriet passer til kabinettet skulle man have en canance den vej. Men lige lidt hjælper det synes jeg. Mon i er heldigere end mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-09 16:08

Citat
at jeg måske

Hvis det fandtes havde Zepto nok allerede vidst det Det er næppe første gang nogen skal bruge et - så det er vist spild at lede

Prøv den kinesiske fabrik - de kan måske hjælpe alligevel når de ikke længere lagerføres....

Og du behøver sikkert ikke kinesisk for at henvende dig der

http://www.rebenergy.cn/web/e_contactour.htm

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-10-09 17:45

Lad os så se om der kommer svar tilbage fra Shanghai, om de vil handle med mig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-09 18:01

Spændingen stiger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-09 18:02

Kunne være du skulle købe en 10 stykker hvis de har dem....

De kan sikkert sælges til god pris i DK...

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-10-09 19:22

Det er altså ski træls, at de der pc-fabrikanter ikke laver reservedele til ældre maskiner. Men også kanon smart, for så tvinger de os til at købe nyt, som der så HELLER ikke er reservedele til om et par år, så vi skal købe en ny igen osv. .

Og nu vel jeg ha kaffe og T-kiks . Og held med det, Fijala .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-09 21:14

Netop batterier er et problem med notebooks...

Designet skifter flere gange om året og dermed også batteriholder

Men hvad - nørder skifter jo alligevel notebook og mobiltelefoner MINDST 2 gange om året

De når slet ikke at blive slidt

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 17:05

Nå har intet hørt fra hverken Kina eller nogen anden steder, så den skal nok skrottes det er heller ikke lige lykkedes at finde et brugt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-09 19:12

Øv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-09 19:14

Men det er for dårligt Zepto ikke er leveringsdygtig

De burde en tur i "mediemøllen" for den slags

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-11-09 19:32

Sjejsse .

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-11-09 17:19

Ja refi, det burde man men da jeg hverken orker eller har den fornødne tid til det må det jo bare ligge og jeg kan gå og ærgre mig i en uges tid.

Nu skal der sgu en grov MAC ind i stedet for Nu skal det prøves. Den skal køre masser af grafik og billedmanipulering m.m. Og jeg har fået det "nye" Adope CS4 så den skal jo sparke røv. Det er nu min søn der skal bruge den, så jeg får nok ikke selv lov.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-09 17:32

Du må fedte lidt for "sønnike"

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-12-09 22:53

Har ved en komplet tilfældighed fundet en fyr på Sjælland der var ansat ved Zepto og har købt et helt nyt batteri til 6625WD. Det var jo lige lagervare hos ham.
Herligt.

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 25-12-09 22:56

Tak for svaret refi. Ved simpel lodtrækning blev pointene dine. Tak til i andre der lige gad og "snakke" med