/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Finde amter sogn udfra stednav
Fra : ajohansen
Vist : 786 gange
100 point
Dato : 20-10-09 15:53

hej
hvordan finder jeg amter herred og sogn udfra et stednavn fx sommersted?

//ajohansen

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 20-10-09 16:12

Det kan du måske ved at søge på Google. Sommersted sogn kan du let finde ved at søge på Google.
I Trap Danmark, som jeg er så heldig at have stående på reolen, har jeg fundet følgende: Sommersted sogn, Gram Herred, Haderslev Amt.

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 110 point
Dato : 20-10-09 16:30
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-10-09 16:40
Kommentar
Fra : Crypton

Dato : 20-10-09 16:40

Du kan dovnloade Sognefind

Findes her:

http://varla.dk/

Mvh Finn

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-10-09 16:42
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-10-09 16:47

Du skal bruge sognetræf
http://www.sognetraef.dk/

og så indsætte sogn, det andet link til sommersted virker ikke her i kandu.

Er det ikke et sogn, tag dit landkort og find det pågældende sted, og så nærmeste sogn.
og brug igen sognetræf...

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 20-10-09 18:13

Du kan også bruge denne:

http://www.kms.dk/Sepaakort/Digitale+kort/

Lis

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-10-09 18:39

Som giver 7 resultater for Sommersted.

Færdselskort Danmark koster stadig kun 99 kr og der er kooordinat indeks bagi...

Godkendelse af svar
Fra : ajohansen

Dato : 20-10-09 22:37

tak til jer alle for jeres svar, accepterer det første brugbare svar.

//ajohansen