/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvilket kabel?
Fra : jensviggo
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 20-10-09 10:23

Jeg har en olivetti 17 " skærm, som jeg gerne skulle have tilkoblet min HP pc, der er en Pavilion.
Udgangene på skærmen er VGA 15 pin hun, og DVI hun, indgangene på pc er DVI hun og 4 USB,
hvad skal jeg vælge.
I øjeblikket kører den med VGA skærm via DVI.

mvh
jensviggo

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 20-10-09 10:36

Hejsa,

Du skal vel bare vælge det stik som passer...!

mvh Moose

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 20-10-09 10:38

Du roder rundt i begreberne

Det er ikke indgange men udgange du har på PCen og USB har ikke noget med det at gøre....
Det er ikke udgange men indgange du har på skærmen

Men har du KUN DVI og VGA på skærmkortet (i PCen) - ja så bruger du dem...

Og der er ingen logik i at køre VGA i den ene ende og DVI i den anden når begge er til rådighed i begge ender...

Så kom lige lidt mere præcist med hvad du egentlig vil og hvilke stik der er til rådighed i BEGGE ender...

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 20-10-09 12:13

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 60
- Annullerede 63
- Slettede 1
Ialt 125

vvdriver

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 20-10-09 12:42

ja der rodes lidt med begreberne engang imellem, men det skal der måske osse være plads til, men nu fik jeg det sat på plads...............godt vi har kandu!!!!!!!!!!

jensviggo