/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Værkstedslinier på skærmen
Fra : SvThaarup
Vist : 3307 gange
35 point
Dato : 20-10-09 07:54

På min skærm har jeg fået to ekstra værktøjslinier.

Den første er "Google" søg bogmærker kontroller oversæt"

Den anden er "Toolbaren.dk søg e-mail-checker nyheder"

Jeg er godt klar over, hvorfor de er kommet, men de generer mit øje, og jeg vil gerne have dem væk igen.
'

Hvordan gør jeg ?

Kommentar
Fra : alka

Dato : 20-10-09 08:42

H. klik på den pågældende bjælke og fjern fluebenet!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-10-09 12:35

Citat
På min skærm har jeg fået to ekstra værktøjslinier.
jeg gætter på at det er i din browser - og ikke på din skærm - at du har disse toolbars, og igen et gæt: Prøv Kontrolpanel Tilføj og fjern programmer, den fra Google er sikkert der og måske også den anden.
Du kan også deaktivere toolbar i Internet Explorer, klik på Funktioner og klik på Administrer tilføjelser, deaktiver dem du ikke ønsker og luk vinduet igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-10-09 12:36

Fremover skal du så passe på at få fjernet markering, når du tilbydes en toolbar sammen med et program

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-10-09 13:36

- ude til højre klikker du på "Funktioner" > "Værktøjslinjer" og fjern "hak" i dem du ikke bruger...