/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Erkendelse
Fra : habibiPro
Vist : 813 gange
100 point
Dato : 20-10-09 07:33

Normalt er jeg ikke en person,der sparker til andre især ikke hvis de i forvejn ligger ned, men den seneste tids personfnidder omkring min person får mig altså til det. Så her er sort på hvidt hvad det er der foregår omkring kennel Spangkilde:

BB erkender nu offentligt, han sparker også på alt hvad der ligger ned.

Personfnidder mod Bents person, er kun på grund af hans nedladen måde at tale ned til folk på. Jeg Ballegaard Knudsen mig allene vide, sådan vil han gerne fremstå, med sit selv fremhævdende pladder.
Alle andre hjemmesider har der været samme problem med Ballegaard Knudsen, hvor han er blevet udelukket, ja selv på jægerforbundets side måtte de lave om på grund af Ballegaard Knudsen, selv nu efter at flere at hans indlæg bliver slettet på grund af person angreb fatter han ikke det er ham, der er noget noget i vejen med.

Det er Bent Ballegaard Knudsen i en nøddeskal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-10-09 08:27

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-10-09 08:56

HabibiPro.

Jeg er helt enig med dig - så mange debattører på forskellige fora tager ikke så meget fejl. Det der er sket og stadig sker er, at bb1 fremturer med sine personlige angreb på alt og alle - derfor kommer der et modtryk fra andre, som ikke vil stå model til alle hans flabede og udokumenterede
påstande om dette og hint.
Lad os håbe han bliver træt af denne evindelige "krig" - for når alt kommer til stykket, har han ind imellem sine lyse øjeblikke, hvor han virker helt "normal"
Men han gør livet besværligt for sig selv !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-10-09 09:19

fra de samme hylerer..........................

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 20-10-09 09:40

Kan BB ikke finde andet, end det kendte børnehave svar med at lave ansigt, udelukker jeg ham for videre debat i denne tråd.

Til Øjenvidnet.
Desværre bliver der længere og længere mellem BBs de lyse øjeblikke, og når han ikke vil tage imod utallige opfordringer om at søge hjælp, må han sejle i sin egen sø, dette medfører stadig støre lidelser for de nærmeste.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-10-09 09:59

Bvadr.

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 20-10-09 10:47

Jeres usle samtale under Jagt, er åndsvagt at se på. Link eventuelt til den side hvor det hele startede på, så man kan få et indblik i jeres højtrøstede dilemma, mellem 2? personer som ikke kan lide hinanden?

Mere ligegyldig snak har jeg aldrig set. Istedet for at brokke sig i et åbent forum, så find dog "fjendens" adresse og skriv personligt. Det er ligesom børn der skændes - de kan ikke holde det mellem dem men alle i skolegården skal vide hvad der sker og hvad den ene sagde og hvad den anden gjorde og hvad den tredje tror og hvad den fjerde siger.

LOL af jer, LOL!

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 20-10-09 14:04

Til. Moosienc
Kan du ikke lide at læse jagt debatten, så undlad at læse den, BB har ødelagt samtlige debatter på andre hjemme sider, bevisligt nu hvor han er udelukket, føres debatter i fred og fordragelighed endda uden person fridder. Det er ikke to der ikke kan forliges med BB ,det er med alle, der har en anden mening end BB ,så er de idioter alle. prøv og de hvor mange BB udelukker. Vi bliver ved til vi bliver udelukket fra Kandu, den galdning skal ikke få det sidste ord.
I sarte øre lyder det voldsomt.

Annuller spørgsmålet
Fra : habibiPro

Dato : 20-10-09 22:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

udebateret