/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Refill af toner på printer
Fra : lassethorsted
Vist : 1540 gange
50 point
Dato : 19-10-09 17:32

Jeg har en Brother HL-2600 CN printer. Er der nogen der ved om det er muligt at genfylder toner beholderne fremfor at skifte hele lortet? Der er 5 toner patroner i printeren, og de koster over 1000 kr. stk!

Kender nogen en DANSK side som sælger refill toner? Og er der foreskel på hvilken slags toner man skal bruge til de forskelligt printere?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-09 17:53

Ja du kan selv fylde....

http://www.zinetic.co.uk/Brother_HL_2600_CN_Toner_Refill_Kit_Rainbow_Value_Pack-details.aspx

men der findes tilsyneladende ingen danske sider der er leveringsdygtige

og dog

http://www.printerrefill.dk/shop/colorlaser-hl-2600c-cn-1181c1.html

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-10-09 18:04

prøv hørgren inkjet

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 21-10-09 20:19

Hørgren inkjet svarer ikke på mails... Så lader den lige stå lidt!