/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
bot til cs HJÆLP
Fra : erlandchr
Vist : 437 gange
200 point
Dato : 20-04-03 22:12

hvilkete bot er best til cs 1.5?
hvordan instalere jeg dem og hvor?
hvordan bruger jeg dem?

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 20-04-03 22:44

du skal bruge de nye POD-bots, som er mere intelligente end de andre bots du kan få. De har tre skills, og der er en meget god menu til dem. D kan hente pod bot her på http://www.pcv.dk/pcv/html/downloads.htm .

Du skal bare indstallere filen som var det et alm,indeligt spil.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 20-04-03 22:49

glemte lige at sige hvordan du bruger dem:

Du skal bare lave en Lan-server, så logger der automatisk 7 bots und, så i er 8. Du kan ved hjælp af tasten der sidder lige ved siden af backspace, sætte bots ind, du bestememr selv hvor mange, og hvilket hold de skal på. du kan også slå dem alle i hjæl, hvis du nu skulle blive dræbt, og ikke gider vente (kan ofte tage lang tid før de får dræbt hinanden). Du kan også skifte på hvilke våben de må bruge, hvis du kun ønsker pistol fight, så vælger du det (du kan dog stadig selv bruge lige de våben du har lyst til)

Med venlig hilsen - ZeroXP

Kommentar
Fra : erlandchr

Dato : 21-04-03 00:03

skal det ikke lække i counter strick mappen

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 21-04-03 00:37

det gør det af sig selv, under installationen. Hvis ikke det gør det, skal du installere det i din Half-life mappe. Det er lige til og enkelt

Accepteret svar
Fra : Poe

Modtaget 200 point
Dato : 29-05-03 13:27

ftp://ftp.trusted-network.de/pub/games/pod25ins.exe ..Du skal bare vælge hvor din Half-Life mappe er... Det er for det meste "C:\Sierra\Half-Life"... Lettere bliver det ikke!

Godkendelse af svar
Fra : erlandchr

Dato : 24-10-04 14:44

Tak for svaret Poe.