/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Global opvarmning er svindel
Fra : JohanKvajmann
Vist : 462 gange
13 point
Dato : 18-10-09 17:04

Mange politikere verden over er bekymret over den menneskeskabte globale opvarmning men i virkeligheden er det hele svindel. Det er der flere grunde til:

1. De fleste forskere tror ikke selv på menneskeskabt global opvarmning.

2. De mest pålidelige kilder om temperaturdata viser ingen tegn på menneskeskabt global opvarmning.

3. Klimaet har ændret sig før i tiden.

4. Der foregår global opvarmning på Mars hvor der ikke er mennesker.

5. CO2 udgør kun en forsvindende lille andel af atmosfærens luftarter.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-10-09 17:26

men det virker at male fanden på væggen. så er der frit slag for at skrue op for alverdens afgifter.
det er bare en skjult skatteforhøjelse, politikerne er ude efer.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-10-09 17:42

Og hvor har du så de oplysninger fra om man tør spørge?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-10-09 17:55

Gaaaab!!!

Annuller spørgsmålet
Fra : JohanKvajmann

Dato : 18-10-09 18:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål