/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
stempelnummer
Fra : hamdengule
Vist : 542 gange
20 point
Dato : 17-10-09 22:29

hej ved du om der er en side hvor man kan skrive et stempelnummer for at se om den er stjålet?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-10-09 22:44
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-10-09 23:29

du kan ringe til politiet og opgiv stelnummer og motornummer, de kan svare dig på om den er anmeldt stjålet.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-10-09 23:34

Vi har anmeldt en scooter stjålet men har ikke efterlyst den andre steder end hos politiet og ej heller med dusør eller lign.

så derfor anbefaler jeg dig at ringe til politiet-
vi har aldrig hørt mere og vi anmeldte den stjålet i januar måned.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 18-10-09 16:31

[CITAT]- Ubesvarede 5
- Besvarede 1
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 16
[/CITAT
Hvordan syntes du selv det går??
vvdriver

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-10-09 15:19

du mener vel stelnummer og ikke stempelnummer ik ?

Du kan ringe til politiet på 114 også oplyse dem stelnummeret og eventuelt motornummer og eventuel nummerplade så vil jeg tro at de kan fortælle dig om den er meldt stjålet.

Men bare fordi den ikke er meldt stjålet så kan den jo godt være sjtålet.
Hvis du ved at købe en brugt scooter så det nok godt at få papir på den med og hvis sælgeren ikke har nogen papir på scooteren så kunne det da være et tegn på at den måske er stjålet.

Ellers prøv og se om der er brudt op ved tændingslåsen eller om den er skæv så kunne være et tegn.

Kommentar
Fra : martinspace

Dato : 29-11-09 16:38

Det er der ikke.
Men hvis du ringer til Svendborg politi så plejer de gerne vil oplyse det.
Alle de andre politistationer siger at man skal komme op med den, men det behøver man ikk ved Svendborg politi.

Og der taler jeg om Svendborg på Fyn.

Mvh. Martin L