/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Vista problemer trådløst net
Fra : minnam
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 17-10-09 11:24

efter installering af min nye bærbar Acer med Vista kunne jeg kort efter installering komme på internettet.. siden har internetforbindelsen været meget svingene.. som regel går der op til en time inden jeg er online.. enten efter utallige forsøg med at forbinde eller reparere forbindelsen.. ofte går den pludselig online af sig selv efter et godt stykke tid.. p.... irriterende.. netforbindelsen er ok .. kender nogen til problemet og løsning ?

tak for hjælp..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-09 12:24

Citat
kender nogen til problemet og løsning ?

Ikke uden du ligesom begynder at fortælle hvordan du egentlig er koblet op

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-10-09 13:04

Jeg er eing med refi i at der er alt for lidt oplysninger til at kunne hjælpe. Kom med lidt forklaring på hvordan dit netværk er opsat og hvad for hardware du bruger

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-09 13:14

Det er nok naboens net du hopper på.

Annuller spørgsmålet
Fra : minnam

Dato : 01-01-10 20:09

Jeg skiftede i mellemtiden udbyder og dermed til ny trådløs internet opkobling og havde derefter ingen problemer med at komme online.. Det må være hardwaren, router etc som ikke fungerede med Vista.. Jeg havde dengang samtidig en bærbar XP kørende på samme netværk (ikke naboens) uden problemer. Ser også fx via søgning på Goggle at mange andre har samme problem med Vista og internetforbindelse..