/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ALDI's hovedkontor
Fra : jeb3
Vist : 2107 gange
50 point
Dato : 15-10-09 10:29

Alka...

Tror du måske skulle have vedhæftet dette link

http://appsrv.118online.dk/cgi-bin/118online.cgi
Så giver dit tip mening

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-09 10:38

jeb3, der står altså ikke noget tlf. nr i dit link

Men ellers er det rigtigt som der bliver skrevet i linket 46142000 er tlf nr til Aldis hovedkontor i Karslunde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-09 11:20

Tippet er sikkert pga dette

http://www.kandu.dk/Spg140823.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-10-09 13:02

Hvorfor vil "folk" klage over ALDI...

Er de utilfredse kan de da bare lade være med at handle der

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-09 13:05

Refi, generelt er jeg glad for Medionprodukterne(og Aldi), men det er da godt at kunne ringe til hovedkontoret, når/hvis der er problemer

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 15-10-09 13:46

Jeg har heller ingen problemer med Aldi....

Kommentaren var nu også mere til dem der tilsyneladende ALTID har problemer med det de køber i Aldi.....

Gad vide om de har tænkt over at det KUNNE være de behandlede produkterne forkert

Aldi´s varer er ikke ringere end B&O´s - du får det du betaler for

Efterhånden har ALLE varehuse "EGNE" produkter - i sidste ende bliver alle lavet på samme fabrik og påsat forskellige navne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-09 13:50

Problemet med Aldis produkter, er at hvis der er problemer, skal varen sendes til Tyskland

Forinden de kommer dertil, samler man sammen i DK- det kommer til at tage en evighed, inden man ser sine ting igen -

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-10-09 19:55

Citat
i sidste ende bliver alle lavet på samme fabrik og påsat forskellige navne
Det må da være i første ende, at produkterne bliver lavet på "samme fabrik", og så i sidste ende får forskellige navne (Undskyld Refi - jeg ku ik dy mig ).

Og Nordsted - du tier bare stille til dette lille beskedne indlæg, tak.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-09 20:07

siger næsten ingenting

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-10-09 20:23

Næd du - det er i SIDSTE ende....

Mærkatet kommer først på når produktet er lavet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-10-09 20:26

Starten foregår i Taiwan

Derefter videre til Kina

For at ende hos "kæder" i Europa...

Og i Tyskland sidder så en taiwaneser - og oversætter brugsforvirringen ved hjælp af Google

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-10-09 20:46

Citat
Starten foregår i Taiwan
Det er skisme da også i første ende . Nå, ski.. være med det. Vi er jo i bund og grund enige. Det er bare mig, der er et pernyttengrin og ordkløver .

Og lige nu er jeg i chok . Nordsted "sagde" for en gangs skyld meget lidt .

Vær hilset

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-09 20:54

Det havde jeg jo ligesom fået besked på

Smutter ud af tråden igen, det er jo ikke smalsnak

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-10-09 21:01

Citat
Smutter ud af tråden igen, det er jo ikke smalsnak
UPS . Det gør jeg også, med et tak til jeb3 for lån af pladsen .

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-10-09 10:36

Det var nu mere pga. at Nordsted1 ikke skrev det i sin tråd fra den 14-10-09! Hvorfor batale point, når man kan få det gratis!

http://www.kandu.dk/spg140823.aspx

jeb3 jeg har tidligere henvist til TDC 118, men alle kan ikke følge med i fortiden, og man skal jo ikke lægge "gamle" info'er ind hele tiden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-09 10:47

Jeg syntes det lød så negativt at lægge det ind, - men selvfølgelig kunne have gjort det i indlægget

Forøvrigt var det ikke så nemt at få det tlf. nummer oplyst, når man alle vegne kun får oplyst at man skal ringe til Vallensbæk, og de giver ikke bare lige uden videre tlf.nr videre til Karslunde

Havde jeg og andre vist at det var i Karslunde, var det jo nemt at finde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-09 10:49

PS... jeg har fået pengene retur for min bærbare, og ser nu bare frem til, at de finder min taske

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-10-09 20:32

Citat
Havde jeg og andre vist at det var i Karslunde, var det jo nemt at finde
Og jeg stakkel, der hele tiden troede, at det var i Karlsruhe i Tyskland, man skulle henvende sig .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-10-09 20:32

God aften jeb3.

Jeg er meget videbegærlig efter at finde ud af, hvilket at de ovenstående overdådige indlæg, du vil acceptere som værende svar på dit indlæg .

Mvh fra Chris

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-11-09 22:59

God meget sen aften jeb3.

Gad vide om Nordsted har fået sin taske, for så kan du da afslutte dette indlæg til Alka .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-09 23:13

Jow tak jeg fik langt om længe min taske til den bærbare i sidste uge

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-11-09 00:24

Hejsa Nordsted.

Så kom ikke her og sig, at du aldrig har heldet med dig . Og synes du så ikke også, at jeb3 kan afslutte nu ?

Mvh .

Godkendelse af svar
Fra : jeb3

Dato : 24-11-09 14:19

Tak for svaret refi.