/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
gode tandstikker-hvor?
Fra : jobestar
Vist : 742 gange
50 point
Dato : 14-10-09 17:27

Hejsa,

visdomstænder og peanutbutter er bare ikke en god combi, så jeg søger desperat de gode tandstikker jeg engang imellem falder over til fester og lign, og altid glemmer og spørge hvor er købt.

der må være nogen der ved hvor man kan få dem henne?

De er af træ, lidt længere end de fleste, spidse i begge ender, og generelt mere robuste og hårdføre end dem jeg kan finde i superbest, irma og netto.

jeg mener de lå i en rund cylinder, med en lille åbning, hvor man så kunne ryste en ud.

nogen der kender dem?

mvh Oscar

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-09 17:35

Citat
superbest, irma og netto.

Kvickly
Føtex
Bilka

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-10-09 17:38

Jeg kender dem godt har stadig 2 liggende, fordi jeg bruger dem normalt ikke til tænder, men til at holde eks. bacon fast med henover mørbraden.
Jeg er ikke helt sikker men ---
Jeg ved bare at jeg mest har handlet i Føtex og jeg er lidt usikker på om jeg fandt dem mellem "ting til tænder" - eller om det var blandt alt det til party- engangsglas osv.

mvh Smuller

Kommentar
Fra : jobestar

Dato : 14-10-09 17:47

okay tak for budene!

jeg havde også overvejet føtex, men ville lige høre først inden jeg cyklede helt derhen for et par tandstikker.

så jeg tjeker det lige ud og vender tilbage med point :)

og lyder ikke dårligt med bacon over mørbraden!

mvh Oscar

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 14-10-09 22:28

Tigerbutikkerne/Zebra har nogen i en blå kasse, som er gode.
Og de er ikke særlig dyre