/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Telia Snyder mig
Fra : pk2dk99
Vist : 1599 gange
100 point
Dato : 14-10-09 16:40

Hej
Jeg har en taletid konto i Telia mobil.
Telia trækker så mange penge fra min taletids konto. Jeg sendt kun 3 international sms beskeder og in alm sms i denmark og min 24 kr blevet væk fra konto. Jeg købt taletid idag for 100 kr og efter 4 times min 8 kr var væk uden brug mobil opkald eller sms.... Så ringede jeg til telia kundeservice så de sagde at du få din penge tilbage.... Jeg er kunde hos telia fra langtid siden og har ikke tjekket min saldo i taletid konto med først gang jeg oplevet at Telia Snyder med mig.
Hvordan skal jeg klage over telia. Skal jeg kontakt advokat hjælp eller hvad?
Er der også nogen andre som blevet snydt af TELIA???????

Venligst Hjælp mig at hvad kan jeg gøre i den sagen.

Tak
mvh
pk2dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-09 16:43

I kundernes øjne snyder ALLE teleselskaber

Læs dine abobetingelser nøje og primært det med småt...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-10-09 16:44
Kommentar
Fra : snerose

Dato : 14-10-09 17:13

Så skift dog teleselskab - og lad være med at betale dem en krone medmindre, de kan dokumentere alle dine opkald, sms'er mm.

Vi har: ubegrænset bredbånd, 3 mobiltelefoner uden abonnement, og digitalt tv med 48 kanaler.
Vi giver i alt 875 kroner om måneden incl. sms'er og samtaler, digitalt tv og bredbånd hos TDC.
Dét er billigt!!

Men nu er det jo ikke det, du spørger om, så du får lige et link, hvor du kan klage her:

http://www.teleanke.dk/t2w_263.asp

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 14-10-09 22:15

skift til bibob så spare du seriøs penge.. det er et super selvskab. læs selv
http://www.trustpilot.dk/review/www.bibob.dk

ikke særlig godt de skriver om telia http://www.trustpilot.dk/review/www.telia.dk

Kommentar
Fra : alka

Dato : 15-10-09 08:57

For nogle år siden, havde vi også Telia. Det er ufatteligt, at de kan blive ved med overleve på nye kunder - frem for at holde på kunden i længden - SKIFT - det er billigst i længden!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-10-09 09:53

Nye kunder har ingen jo problemer med at skaffe, reklamens magt er stor.
TDC skruer prisen op på fastnet og forærer mobilabonnementer væk til brugere der alligevel dropper dem et halvt år efter.
Konkurrence er sundt, men udbydernes prispolitik er til skade for alle, inclusive dem selv.

Mobilproducenterne opdagede dette for flere år siden og så var det slut med telefoner til een øre, det pis gad de ikke være med til mere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-10-09 09:59

Citat
og så var det slut med telefoner til een øre, det pis gad de ikke være med til mere.

Der har ALDRIG været telefoner til 1 øre eller 1 krone

Det er jo blot en afbetalingsordning man indgår

Det næste bliver vel at de forærer nye biler væk, men tvinger kunderne til at købe deres benzin for 100.- literen

Se så vil der komme mange UBRUGTE Ferrarier i carportene

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 15-10-09 16:36

Jeg har også skiftet mit abbonment. Jeg vil ALRIG brug telia mere....

Kommentar
Fra : Rasmus03

Dato : 01-12-09 13:03

Hvis du er utilfreds med Telia kan du da bare bruge en af de andre udbydere af taletid, der er nok af dem: www.taletidskort.biz