/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Snak via internettet
Fra : pepsimax
Vist : 283 gange
100 point
Dato : 20-04-03 16:18

Hej med jer

hvordan snakker man over internettet
og med hvilket program

har prøvet messenger men vi kunne ikke få lyd igennem
(webcam gik helt fint)

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-04-03 16:30

Hej
Prøv at teste din hardware kontrolpanel>egenskaber for lyde og lydenheder>
stemme>testhardware og se om din mic fungerer korekt.
Hjælper det ikke så hvend tilbage.

Manse9933 yahoo messenger er bedre syntes jeg.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-04-03 16:42

Hej igen

Gå ind samme sted lydenheder indspilning af lyd >lydstyrke>microfon>vælg sæt flue
ben i, skru op> avanceret der kan du sætte mikrofon forstærkning til hvis
din lyd igennem mikrofonen er for svag.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-04-03 16:49

Hvirker det så, åben messenger fungsioner og kør guiden lydjustering.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-04-03 16:59
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-04-03 17:09

I kan selvfølig kun snakke og se folk som har samme software som i har Men
som i kan se i ovenstående link's så er der store forums man kan deltage i
som webcam xp men dem er der tusinde af på nettet det er bare at søge på googl.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-04-03 17:36

Så er det bare handlinger>start en video samtale>sæt en fra jeres kontakter
ind og tryk send eller hvis i kender en der bruger messenger så sæt hans/hennes
email adresse i andre og tryk send,hvis de har webcam og mic.

Kommentar
Fra : olefabricius

Dato : 20-04-03 18:08

pepsimax
Problemet kan opstå hvis du har install Messenger 9,der kan være fejl på driveren,så hvis du har det, så prøv at install
Messeng 5.0.Har selv lige gjort det samme
Mvh Ole

Kommentar
Fra : xou

Dato : 20-04-03 19:12

hej !
nyt tiltag hos microsoft er dette program:
prøv demoen,men er video igennem skulle tale osse kunne,da der er problemmer med disse to ting med messiger,
p.g.a nogle (ofte anvendt) router benytter bruger somme producol som messiger.
http://www.gamevoice.com/gamevoice.asp
jeg var heldig selv at få en gamevoice ved et gradis siminar hos microsoft(for alle)men den er kun til spil og skulle kunne bruge demoen uden den,blot skal den ene host for at den anden kan hoppe på.
( se http://www.kandu.dk/dk/news/194764/groupid/20220 )
et andet lidt dårligt er dette:
http://rogerwilco.gamespy.com/
det sidste har jeg selv prøvet og kan godt få en ok lyd igennem.
det er iøvrigt ligemeget om det er til spil....håber bare en af disse programmer lykkes...

Kommentar
Fra : delpirzola

Dato : 04-05-03 20:41

du kan bruge et gratis program der hedder ROGER WILCO brugte det da jeg spillede CS....virker og så er det gratis

Kommentar
Fra : Cordell

Dato : 11-05-03 10:00

Det kan også være et spørgsmål, om du sidder bag en Proxy/Router... I det tilfælde skal du bruge http:/www.myip.dk/ til at finde din IP på internettet...

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 29-04-04 11:33

Jeg bruger Skype_Beta når jeg snakker med folk, virker fint, medmindre der er problemer med mikrofonen eller internettet.. Har aldrig haft problemer med det