/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
HJÆÆÆÆLP Mikrofon driver
Fra : Rustica.dk
Vist : 618 gange
500 point
Dato : 13-10-09 16:51

Hej Kan-duer.

Jeg har lige fået installeret Win 7. på min bærbar.
Derefter har jeg ikke kunne finde Mikrofon driver til min maskine mere ??

Min maskine er en: Toshiba Qosmio X300-130. Model: PQX32E-00D00MN5.

Håber virkelig at der er en der kan hjælpe mig.

Vh.
R

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-09 16:59

Det er jo IKKE givet der overhovedet FINDES en driver til Win7 og DIN micro

Win7 er IKKE på markedet endnu så mange af de ting er slet ikke lavet endnu....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-10-09 17:12

Hastværk er lastværk!

Har du slet ingen lyd på din PC????

Hvis du har, så skal du nok se ind i lydindstillingerne, og se om der er lukket op for mikrofonen, da den har sin egen kanal i lydmixeren.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 13-10-09 17:22

Jo jeg har nemlig fint lyd og billede på, men den har ikke fundet min mikrofon

Jeg har fundet en løsning evt.
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-69395.html
Jeg forstå bare ikke helt hvordan jeg
"point it to search in the directory

into which you have installed the new Lenovo drivers"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-09 17:37

HVAD forstår du ikke ????

Citat
Installation instructions

Start Windows Vista and logon with administrative privileges.
Double-click the driver package to extract it to your hard drive.
The default location is C:\DRIVERS\VISTA\AUDIO.
Click Start, select All Programs, select Accessories, then click Run...
Specify SETUP.EXE with the full path name where you extracted the package in the step 2, and click OK.
Example: C:\DRIVERS\VISTA\AUDIO\SETUP.EXE
Follow the install instructions.
Click Finish and restart the system.

Men den er jo for Vista

Så det er slet ikke sikkert den kan bruges....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-09 17:41

Problemet med Notebooks er jo netop at de ofte er lavet til specifikke styresystemer (speciel sammensat hardware).....

Det giver næsten altid problemer at skifte styresystem - men det har du jo opdaget....

Bedre bliver det så ikke af at det er et styresystem der slet ikke er på markedet endnu....

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 14-10-09 09:57

øv bøv... jeg må væbne mig med tålmodighed ^^

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-10-09 13:49

Skift maskinen ud med en bambus maskine, de er langt mere flexibel hvad software angår.
Noget kunne tyde på, at vi er på vej tilbage til de gamle IBM tider, hvor der SKULLE stå IBM i softwaren, for at maskinen ville køre.

Annuller spørgsmålet
Fra : Rustica.dk

Dato : 13-01-10 22:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål