/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
???????????????
Fra : HFranzen
Vist : 1350 gange
100 point
Dato : 09-10-09 15:00

Der har nu været flere tråde hvor titlen har været hvem der lyver mest, derfor er mit spørgsmål, HVEM LYVER BEDST?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-09 15:15

Det gør dem hvor "løgnen" IKKE kan bevises

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-10-09 15:50

Spørg en -stuepædagog

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-10-09 15:59

Eller dig selv om - hvorfor du stiller spørgsmålet

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 09-10-09 16:12

Balladegård er dit motto "at lyve er at leve"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-10-09 16:24

Dem der lyver bedst er dem der tror på selve løgnen.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-10-09 16:24

Tjaaaa--det er jo ikke nemt at gennemskue, for os der ikke er indviede (og ikke ønsker at blive det)------men der er vel nærmere et spørgsmål om hvis ble der er mest våd

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-10-09 16:30

Hvad med at tilmelde hele bundtet til Robinson på TV3

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-10-09 17:38

->LuffeA
Er du da bindegal--skal vi nu også have TV ødelagt???

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-10-09 17:57

Sandheden er at vi alle sammen lyver, og mest når vi tror, vi taler sandt.......

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-10-09 18:36

HFranzen og granner01

Citat: "Balladegård er dit motto "at lyve er at leve" " - thi - "Dem der lyver bedst er dem der tror på selve løgnen"

Ganske underholdende.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-10-09 19:54

Best: Det er svært at svare på. Hvorimod mest er let Tonganeseren/E.B.Berthelsen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-10-09 23:43

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 09-10-09 16:12

--------------------------------------------------------------------------------
Balladegård er dit motto "at lyve er at leve"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvorfor stiller du et nyt spørgsmål uden at svare på det der, er stillet til dig?????

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-10-09 04:43

Citat
skal vi nu også have TV ødelagt???

Det kunne da blive morsomt, se dem bruge jagtinstinktet til at bide hovedet af en levende høne, sidde på pæle i vandet og kukkelure, og nok det allersjoveste, at stemme hinanden ud

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-10-09 06:28

->LuffeA
De ville blive valgt fra under casting grundet manglende pli og intelligens

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 10-10-09 10:31

Balladegård hvorfor skal jeg svare på mit eget spørgsmål, da jeg ved jeg taler sandt, det er dig der har svært ved at skille virklighed fra fri fantasi (løgne eller sandheder) den kongelige balet har en baletmester, kandu har en ballademester og det er desværre dig

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 10-10-09 10:47

Vi lære vore jagthunde, at de ikke må være hårdmundede altså skade vildtet, men vi lære dem også at dræbe et ikke dødskudt stykke vildt og det er en balance agt, som virkelig kræver indlæring.
Her er en rigtig løgnhistorie fra det virklige liv, man kan ikke lære en hund at være blødmundet, det avler man sig frem til. Jeg vil nødig købe en agerhøne der har været anskudt på Løvenholt, den er helt knust og uspiselig, det viser hvor lidt Knudsen ved om jagthunde, nej en rigtig jagthund har Spangkildeblod i årene
SHV

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-10-09 12:59

Jeg går ud fra, at Sandhedsvidnet citerer Ballademesteren omkring opdragelsen af jagthunde. Magen til fordrukket sludder skal man lede længe efter !!! Generelt kan man ikke lære en hund at være blødmundet - men det er noget man i sin avl af hundene tilrettelægger med de bedste linier af både han og tævehund, altså genetisk betinget. - Det kan tage generationer af hunde at få de bedste linier fremavlet til det ypperste resultat.
En jagthund skal ikke selv affange f.eks. fuglevildt eller harer, men gerne anskudt klovbærende vildt, oftest råvildt, som p.g.a. størrelsen er håndterlig for en stor hund. Hvis vi taler om sika- då- og kronvildt, er det ønskværdigt at hunden kan stille det anskudte dyr, indtil føreren/jægeren når frem til at kunne afgive et dræbende fangstskud !!
Jeg ville nødig købe ej heller have foræret vildt der er skudt på Løvenholm, hvis vildtet var gennemtyggede af hunde fra Ballademesteren eller hans "elever".
Det er simpelthen ufatteligt, at hundetræneren bb1 gennem mange år ikke ved bedre - men han har måske en ide om, at han aspirerer til titlen "HVEM LYVER BEDST" ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-10-09 15:42

Hen te kommoden og tilbaws igen...
og Herren vender ryggen te sin dame....

sagde "baletmesteren" til sine unge håbefulde elever - og de gjorde det sku.!!

Nå kære elever. I dag ska' vi ha' simpel hovedregning.

1 stk. Øjenvidne nr. 4, lagt sammen med et stk.Sandhedsvidne......hmmmm... hvad resultat får du, lille Frandzeeeee.?

Jow...!!!! A' får såmænd det til een og samme person.!!

Jamen hør hov, lille Frandzeee. 1 + 1 gi'r da 2....!!????

Nej...!!!!! Nunte i det hersens tilfælde.

Nå..!!! Kan du også "deres" navn.?

JA...!!! Men A' vil ik' sig' det........endnooo......A' vil vent' lidt.

Nå, det var godt, lille Frandzeeeee. Dans du bare ned på din plads igen.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-10-09 16:24

Det kan være fordi, man vil være bedst til at lyve, men det kan også være uvidenhed, hvis man påstår, at man ikke kan lære en hund til at tage forsigtigt på vildtet.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-10-09 18:34

Bravo dabj, det er nemlig lige så sandt som det er skrevet.

Nå, vi skal ha' varmet op til den der fodboldskamp.
Slagteren,Købmanden og Præsten ankommer lige om lidt.
Jeg har købt ind...... 1/2 kg. kaffe, 2 citronmåner. 1 pose småkager fra Kjeldsen og lidt blandet slik.
Jo jo, her forstår vi skam at hygge.

Bare en skam, at fodboldkampen slutter så sent. Jeg plejer ellers at ligge i min seng senest kl 23.
For, som man siger;
Tidligt oppe og tidligt i seng
det er sundt for lille dreng.
Men, man kan også sige,
at det er sundt for lille pige.

God kamp.!!!!

OG DET VAR DANMARK - OG DET VAR DANMARK.....OLE, OLE, OLE

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-10-09 21:54

Nøøøøøøøøøj, hvor var det godt.!!!!

Allerede inden 1. halvleg havde vi ædt citronmånerne.
Der gik nu bud til Hassans Kiosk efter - næ ikke citronmåner - men marmorkage. Den ene marmorkage er blevet gemt til sejren.... Der ska' festes, ska' der.

- Og som Hassan sagde; Den dansk mand han forstå at fest. Pas på stor mavepine, jahhh.
Så maget martmurkag læg tungt i maven, jahhh......

Hassan ringede lige efter kampen, og råbte så højt han kunne i telefonen.....Teløk Daarnmak.!!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-10-09 23:09

Stop så Heidi, jeg kan ikke have ondt i maven af at grine sådan lige før jeg skal sove.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-10-09 10:56

G'morgen.!!! For satan da en fest vi havde i aftes.
Slagteren var blevet tændt af alle de lækre kager.

Ska' vi gå til den drenge.?? Jeg får helt lyst til en kop kamillete med honning.... mums.. og som kronen på værket, skal der serveres en stor portion æblekage med flødeskum....HVA'BA.???

ÅÅÅHHHH, din slubbert, sagde købmanden og slog sig på maven....uhmmmmm.....mums.

Så gik vi ellers igang med lækkerierne. Klokken nærmede sig da også halvtolv inden vi sluttede af med en småkage.....arh... helt ærligt - vi fik to, men det opdagede vores koner heldigvis ikke.
Det sku' jo nødigt hedde sig.

ÅHHH.!!! God fest.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-10-09 19:17

Oktober måned er en pragtfuld tid, ikke alene er den store jagtsæson gået ind, men skoven og naturen falmer så smukt netop nu, specielt med det relativt milde vejr og ikke alt for vådt. Desværre er det også en "grim" tid for nogle - vinterdepressioner angriber nogle mennesker og sortsyn og tvangstanker bliver en daglig prøvelse for disse menneskers omgivelser. De store depressioners tid plejer dog at ligge lidt senere og derfor er det også med en vis bekymring at iagttage revyforfatterens gøren og laden - så er man munter og så er man langt nede humør-
mæssigt.
Men hvor er det dejligt når Heidi-Ho til stadighed er "morsom". Desværre skæmmes alle hans tiltag af en total mangel på selvstændighed, f.eks. "Hen til kommoden..", som er en gammel sag, ligeledes "og de gjorde det sgu'"(Rul små bølger...Dirch Passer). Også alle hans små historier om alle sine venner i Lidenlund - helt ærligt, så tror jeg det er ren ønsketænkning med al den sociale sammenrend - i virkelighedens verden er han et ensomt menneske ingen gider tale med, bl.a. på grund af hans sjofle og bizarre sprogbrug. Nogle få herinde på KanDu billiger åbenbart disse
"morsomme historier", men hvad: Smag og behag er jo forskellig, og kan ikke diskuteres.
Det er ligeledes interessante betraktninger han gør i sammenligningen af Sandhedsvidnet og undertegnede. Det er ikke første gang han gør det; hvad han kan/vil bruge det til, ved kun han selv og måske bb1, hvis forbundsfælle han tilsyneladende er blevet? Jeg kan kun tale for mig selv, da jeg ikke aner noget om Sandhedsvidnet eller for den sags skyld, andre på KanDu. - Men jeg vil da give Heidi det gode råd: Pas på de store fugle - på grund af knaphed på føde i vinterhalvåret, ar det vigtigt at være ekstra påpasselig - fuglene elsker de tre B'er !

Til dabj vil jeg blot sige: Hvis det er mig du henviser til, er jeg ening med dig i, at man kan lære nogle hunde at tage forsigtigt på vildtet - men for førstegangshundeejere er det et stort problem med en dårlig vildtbehandling. Derfor vil jeg stadig hævde, at det grundlæggende er et genetisk spørgsmål der skal rettes, også med hårdmundethed. Iøvrigt har jeg ikke påstået at man ikke kan lære en hund at tage forsigtigt på vildtet - det kan man i de fleste tilfælde. Men det er nemmere at arbejde med en hund som ikke har de dårlige egenskaber, og derfor er det optimale, efter min mening, at avle sig ud af det, men det tager lang tid!
De fleste hunderacer i dag er meget mere medgørlige end for 25 år siden - heldigvis ! Og det skyldes bevidst avlen på individer med gode temperamenter og andre ønskværdige egenskaber.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-10-09 20:59

Øjenvidne. Det er meget påfalden, som du stadig ved alt om, hvad andre bør gøre eller gør. Tænk dig dog om - Hvorfor vil du være som oraklet Tonganeseren/E.B.Berthelsen.

Blot fordi man skriver lidt positivt om en person herinde, så er man straks stemplet, som hans forbundsfælle. Du skulle få dig et liv mand, med sunde interesser f. eks. hunde og jagt så fik du andet at tænke på end hvad andre mener anderledes end dig

Ligen som vi også slap for at folk herinde blev bedømt af personer,som i bund og grund intet kender til de pågældende personer, som de mener de kan bedømme om H.H. er som du beskriver,må han selv svare på. Jeg tror næppe han er så uselvstændig og ensom som du skriver

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-10-09 08:07

Tre Kleiner Münsterländere er her i efteråret blevet DKJCH og en af dem blev Danmarksmester i blandt de kontinentale racer. Vandt altså over ruhår, korthår og alle de andre

De tre DKJCH`ere, kommer alle af samme blod liner og det er ikke fra den her på KanDu så ofte omtalte Kennel Spankilde eller kennel spanking, som den også kaldes

Jeg har arbejdet med fuldbrugsprøve i mange år og ovenstående viser igen at Knudsen har svært ved at styre sine overdrivelser.
Den Münsterländer der vandt i Grenå var den første fuldbrugsprøve på året ud af de 9 der blevet afholdt, at den hund vandt den dag undre stadig mange, så hvis konkurrencen ikke er hård nok, kan en vaskeklud også vinde og det skete her, jeg så det selv og denne hund har deltaget på senere prøve hvor den ikke opnåede en 1 pr. men der var der også bedre hunde med
På årets 9 fuldbrugsprøver har Münsterländerne fået 3. 1 pr 4. 2 pr og 4 gange nul og flere af dem har deltaget 2 gange.
På DMK hjemmeside er der mere blod fra den fantastiske kennel Spangkilde i samtlige hvapekuld, end fra Knudsens vaskekludelinier

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-10-09 09:38

Lille Bendt Ballegård.

Du har ret i, at det er påfaldende at jeg ved hvordan visse personer skal gøre! Jeg svarer blot på dine usammenhængende historier, for historier er de fleste af dem - løgnehistorier !! Du har altid været en fantast og på grænsen til et "geni", altså smådum, selvhævdende og pralende med stort set alt du har beskæftiget dig med. Nu vil du sikkert undskyldende sige, at jeg ikke kender dig, men der tager du endnu engang fejl ! Iøvrigt har jeg tidligere fortalt dig dette, men du har altid haft så travlt med hvad andre gør og tænker ? Ikke mange i DMK gider have noget med dig at gøre, fordi du ikke er til at stole på.
Det er sandelig ikke rart for dig at læse om dine "bedrifter" (Sandhedsvidnet)fra en anden vinkel, end den du har fortalt - igen løgne og fortielser. Dine resultater er stort set "kun" opnået på uofficielle prøver, så det giver jeg ikke en rød reje for.
Dit uvenskab med Tonganeseren må du afklare med ham - jeg har intet mod ham, han har sine meningers mod og er samtidig vittig over gennemsnittet og det er gode egenskaber. Man behøver ikke være enig med et menneske i alt for at kunne respektere ham. Hellere 10xTonganeser end 1xbb1 + 1xH-H = JulemandenKanDu !!!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-10-09 09:39

At et sanhedsvidne kan lyve så meget er utroligt

D.J.`s medlemsblad skriver om det. D.M.K.`s Hjemmeside skriver om det og alle andre end Sandhedsvidnet glæder sig på disse hunde føres vejne, men sådan er det vil når man ikke kan noget selv - en naturlig reaktion

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-10-09 09:43

Som H.H. skrev Øjenvidnet og sandhedsvidnet eren og samme person!!!!

Det blev så mit sidste ord i denne tråd. Da jeg ikke diskutere min egen person med tåber, som befinder sig på blå stue...

Bliv dog snart voksen lille N.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-10-09 09:52

Knudsen det DM du taler om er på markarbejde = agerhøns, en ren fuglehund, det er ikke en hel hund, nej en hel hund er den som kan gå på alsidig dansk jagt, den der har vundet DM kan stort set kun rende efter fuglevildt, så er der ingen udsatte fulge, kan den lige så godt blive i hundeburet og få en bak leverpostej

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 14-10-09 10:02

Kære bb1

Hvornår har du sidst fået præmieret en hund til fuldbrugsprøve

TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-10-09 10:04

Lille Bendt Baldegård

Det er godt du har h-h at støtte dig til, men som jeg før har skrevet til ham, har jeg ikke det fjerneste med Sandhedsvidnet at gøre, udover vi tilsyneladende deler opfattelse omkring dig og Heidi-Ho - jeg er iøvrigt overbevist om, at en del andre deler denne opfattelse, men ingen skal have "snavsede" hænder.
Jeg er helt ening i Sandhedsvidnets opfattelse af den alsidige jagthund kontra de prøvehunde du tilsyneladende laver, som intet er værd på hard-core jagter der forløber over flere dage - der kommer du fuldstændig til kort som uduelig !!

Øjenvidnet4²

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-10-09 12:54

Citat
Oktober måned er en pragtfuld tid, ikke alene er den store jagtsæson gået ind, men skoven og naturen falmer så smukt netop nu, specielt med det relativt milde vejr og ikke alt for vådt. Desværre er det også en "grim" tid for nogle - vinterdepressioner angriber nogle mennesker og sortsyn og tvangstanker bliver en daglig prøvelse for disse menneskers omgivelser. De store depressioners tid plejer dog at ligge lidt senere og derfor er det også med en vis bekymring at iagttage revyforfatterens gøren og laden - så er man munter og så er man langt nede humør-
mæssigt.
Hej Øjenvidne nr. 4 7/12
Hold da kæft, da jeg havde læste de første par linjer af dit indlæg tænkte jeg ved mig selv; Hold da op, manden er jo lyriker. Da jeg havde læst lidt videre tænkte jeg; Narjjjjjjjjj, manden er bare angrebet af "lidt" mindreværdkomplekser.....

Citat
Men hvor er det dejligt når Heidi-Ho til stadighed er "morsom". Desværre skæmmes alle hans tiltag af en total mangel på selvstændighed, f.eks. "Hen til kommoden..", som er en gammel sag, ligeledes "og de gjorde det sgu'"(Rul små bølger...Dirch Passer). Også alle hans små historier om alle sine venner i Lidenlund - helt ærligt, så tror jeg det er ren ønsketænkning med al den sociale sammenrend - i virkelighedens verden er han et ensomt menneske ingen gider tale med, bl.a. på grund af hans sjofle og bizarre sprogbrug. Nogle få herinde på KanDu billiger åbenbart disse
"morsomme historier", men hvad: Smag og behag er jo forskellig, og kan ikke diskuteres.

Du har ret. "Hen til kommoden......" er en gammel sag - men det bliver den jo ikke mindre morsom af.
Manglende selvstændighed.? Tja....måske har du ret Øjenvidne.
Menæhhh, jeg mener nu, det er sjovere at citerer andres morsomheder, fremfor at gøre som dig, nemlig, at gentage sig selv i en uendelighed. I dine indlæg står der det samme og det samme - og om igen. Læs dit allerførste indlæg på Kandu - og læs så dit sidste - der står nøjagtigt det samme, ingen fornyelse - overhovedet.
Såeeeehhh, det der, med selvstændigheden, den ryger lige retur til dig selv.

Citat
Det er ligeledes interessante betraktninger han gør i sammenligningen af Sandhedsvidnet og undertegnede. Det er ikke første gang han gør det; hvad han kan/vil bruge det til, ved kun han selv og måske bb1, hvis forbundsfælle han tilsyneladende er blevet? Jeg kan kun tale for mig selv, da jeg ikke aner noget om Sandhedsvidnet eller for den sags skyld, andre på KanDu. - Men jeg vil da give Heidi det gode råd: Pas på de store fugle - på grund af knaphed på føde i vinterhalvåret, ar det vigtigt at være ekstra påpasselig - fuglene elsker de tre B'er

Igen har du ret.!!! Det er sandelig interessante betragtninger jeg har vedr. dig og Sandhedsvidnet - eller dig og øjenvidnet .....

Tak for det gode råd vedr. fuglene. Men siden vi er gået igang med at give hinanden gode råd, skal du da også ha' et af mig.
Det lyder således;
Du har jo altid været efter mig når jeg har lavet en stavefejl - og som sådan, vil du gerne give den som den helt og aldeles ufejlbarlige unikum.....

Øhhhh, Øjenvidne, havde du glemt at slå stavekontrollen til da du skrev dit indlæg...???

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-10-09 15:08

Så, I hanekyllinger, der er kommet en ny jagttråd at tage fat på

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-10-09 16:20

Hanekyllinger og hanekyllinger......tratum... tratum...jeg er sikker på, at Sandheds/Øjenvidnet4 7/9 er en rigtig suppehane......yy yy yyyyyyyyyyyyyyyyy.....

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 14-10-09 16:30

Kan se den lille HH har fået lidt solskin, så depressionen ikke er så udpræget

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-10-09 18:23

Heidi-Ho

Hvis jeg skulle have rettet dig de gange du har lavet stavefejl, kunne jeg ikke have lavet andet !
Jeg har aldrig påstået at være fejlfri, det tror jeg ikke nogen er, så naturligvis sniger der sig ind imellem en lille trykfejl ind, det indrømmer jeg gerne.
Med hensyn til stavekontrol, er det vist ikke muligt at benytte det direkte på KanDu ? Men det er også ligegyldigt, da jeg heldigvis ikke behøver at bruge nogen stavekontrol al den stund jeg har været så heldig ikke at have haft problemer med at lære stavningens ædle kunst (sådan da). En kombination med en god skole/gode lærere og lidt flid har gjort udslaget. Så hvis du gør dig umage, så er du ikke fortabt - men det er nok der det kniber !!
Din usikkerhed kommer igen til udtryk i dag kl. 16:20 - alting skal fjolle-kommenteres, eller som man siger i forbindelse med hundetræning - overspringshandling !! Hvis ikke man ved hvad der skal svares, begynder fjollerierne og de "morsomme" udsagn ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-10-09 18:41

Hej Frandzeeeeeeeeeeeeeeeee, lidt kultur skal du ha' i dagens anledning

Når forårssolen smiler glad, og vinden stille lytter
til forårsfuglen som ta'r bad, i lune regnvejrspytter.
Lad da glæden spire i dit sind, som i sang af tusinde toner.
luk forårssolens varme ind i hjertets regioner.

Når forårssolen med sit skin, har varmet alt den finder.
Lad glæden spire i dit sind, mens våren hastigt rinder.
Så binder vi en blomsterkrans, udi den danske sommer
og Frandzen bli'r til sankte hans, sendt bort i bålets flammer.

Op med humøret, Frandzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-10-09 19:07

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-10-09 18:14

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, H.H. du har ret. Den person har i den grad svinet mig til mere end selveste Hr. E.B.Berthelsen finder jeg ud af efterhånden, men heldigvis er der mange andre i min omgangskreds, der nu også har fået øjnene op!!!

Så det er blevet tåleligt, at bo i nærheden og ind imellem blive forvekslet med denne person....

Det der fortsat iritere mig er at han fodre Tonganeseren/E.B.Berthelsen og andre med oplysninger om min person, som kun han kan have kendskab til,derfor trækker jeg en "Gammel" sag frem
---------------------------------------------------------------------------------

BB1 er åbenbart blevet lidt desperat, så nu indvier han H-H i sine genvordigheder - tænk sig, at selveste Tonganeseren nu "kun" befinder sig på 2.pladsen over hadefulde mennesker i den bb1'ske verden. Det er virkelig en nyhed der vil give genklang !
Ballegårds omgangskreds har også fået øjnene op - gad vide om det kommer ham til gavn ???

Rigtig god underholdning.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-10-09 19:08

Citat
Din usikkerhed kommer igen til udtryk i dag kl. 16:20 - alting skal fjolle-kommenteres, eller som man siger i forbindelse med hundetræning - overspringshandling !! Hvis ikke man ved hvad der skal svares, begynder fjollerierne og de "morsomme" udsagn ?

Øjenvidnet4

Her viser du et tydeligt eksempel på din umodenhed.
Du synes det er evigt sjov at kalde mig, eksempelvis BBB.

Når jeg så sammenligner dig med en suppehane, bli'r du straks mopset

SUPPEHANE......

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-10-09 19:24

Jeg Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-10-09 16:28

--------------------------------------------------------------------------------
Hej bb1.

Ved du hvad jeg tror.? (selvfølgelig ved du ikke det, hvor sku' du også vide det fra.)
Men jeg tror, at dem der fremhæver Kennel Spangkilde, gør det kun fordi de ved, at du farer lige op i en spids hvergang de fremhæver Spangkilde....
--------------------------------------------------------------------------------

Heidi-Ho

Modtag min uforholdne undskyldning - jeg troede du var lidt smådum, men med den udmelding du her har givet bb1, er du kun udnævnt til naiv på et lidt højere niveau.
Den med suppehanen er faktisk bedre end du selv tror - høns elsker nemlig at æde store hvide BBB'er = Blege, Blinde og Benløse mider !!

God aften.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-10-09 19:44

Højt ærede "kloge" Øjenvidne4 .....y yy yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Undskyldningen modtaget - andet ville da også være fjollet.

Nu, da jeg har overbevist dig om, at jeg ikke er dum, mangler vi kun een ting,
nemlig, at du overbeviser mig om, at du ikke er dum.
Okay, det bli'r nok svært for dig - gør endelig forsøget....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-10-09 08:21

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-10-09 23:46

--------------------------------------------------------------------------------
Heldigvis boer jeg ikke nabo til vedkomne og jeg siger heldigvis for hans nærmeste naboer er han i konstant krig med,han anmelder dem til diverse myndigheder og truer med at slå deres kæledyr ihjel. Et år fangede alle naboerne ham til byfesten og malede ham rødhåret, som udtryk for deres mening om ham. Den lokale jagt, som bestod af nogle af hans naboer. Har han nu også fået ødelagt ved ikke at ville overholde indgåede aftaler - Jo, den person er en af de gode

Her på Kandu har han som nævnt fodret Tonganeseren/E.B.Berthelsen med oplysninger om mig, som kun han kan have haft kendkab til idet T + E.B.B. og jeg boer i hver sin ende af landet....
--------------------------------------------------------------------------------

Et godt emne til "HVEM LYVER BEDST", specielt de sidste to linier !!!!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-10-09 09:00

Havde det blot været løgn

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-10-09 12:19

Igen er Bendt Ballegård ikke til at stole på, da han den 141009 kl. 09:43 skriver: "Det blev så mit sidste ord i denne tråd" - og hvad sker så ? Naturligvis en meget rammende kommentar 151009 kl. 09:00: "Havde det blot været løgn" !!!!???

Nu vil man nok engang blive beskyldt for personfnidder og andre sjove ting, men vil blot gøre opmærksom på at det udelukkende er hans egne ord der er brugt - voila !!

Øjenæblet4²

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-10-09 14:21

Ja,og havde du blot fattet det, som det var skrevet,så havde det jo ikke været nødvendig, at skrive igen
Forstår du det?
Eller opholder du dig stadig på blå stue????

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-10-09 15:47

Knudsen har du snuset for meget til dine blyhaglspatroner

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-10-09 16:45

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 15-10-09 21:34

Til Sandhedsvidnet.

Blyhagspatroner, var det ikke det Fynske hovedbestyrelsesmedlem fra DLS som BB 1 påstod der bruger blyhaglspatroner.
Sandhedsvidnet blander du nu ikke tingene sammen, så vidt jeg husker var det så ikke BB 1 der anmeldte sagen til Fyns politi, hvordan mon den sag har udartet sig??
Sagen kan være blevet henlagt, da politiet har andet at lave, da der blev oplyst samtidig at der var rigtig mange fasaner der blev skudt med blyhagl, og da der sandsynligvis at dem der bruger blyhagl, hører med til landets store honoratiores.
Eller politiet ikke tager BB 1 oplysninger for at være seriøse nok. da BB1 ikke turde oplyse fulde navn og adresse her på Kandu.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-10-09 22:25

eller er det som sædavanligt blot noget du finder på

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 15-10-09 23:08

Nej BB1 det kommer spåntant lige fra hjertet, husk endelig på, jeg er ikke udstyret med de store forfatter evner krydret med de gode løgnhistorier.
Det med de gode selvhævdende pral og løgnhistorier, er du eminent til BB.
Var den store forfatter bare lidt klogere ville han opdage, at han den ene gang efter den anden fanger sig selv i et spænd af egne løgn historier og selvhævdende pral, som rammer dig selv som et ekko

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-10-09 01:13

- tro du blot, at du er den eneste der ved besked om alting. Jeg bestemmer heldigvis selv også hvem jeg vil debattere med,husk endelig det

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves

Det skal du ikke være blot erkende at du ikke er så vel udrustet,som mange andre

Gå du nu i seng og sov min vagt slutter om en ½ times tid også har jeg fri til mandag og hvad tror du så jeg skal - rigtig gættet på jagt!!!!!!

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 16-10-09 06:41

- tro du blot, at du er den eneste der ved besked om alting. Jeg bestemmer heldigvis selv også hvem jeg vil debattere med,husk endelig det

Dybt beæret over forfatteren vil svare tydende

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.

Ja det har vi erfaret.

Det skal du ikke være blot erkende at du ikke er så vel udrustet,som mange andre.

Er du nu så klog du kan udtale dig om andres klogskab?

LGå du nu i seng og sov min vagt slutter om en ½ times tid også har jeg fri til mandag og hvad tror du så jeg skal - rigtig gættet på jagt!!!!!!

Dejligt at høre, vi slipper for at høre fra lille Bent mandag, skal du nu sammen med prins Richard igen.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-10-09 08:33

Jeg under gerne bb1 disse jagtture - det er sundt for sjæl og legeme, men husk nu at få din medicin med, så vi ikke skal slås alt for meget med dig senere.
Gad vide hvordan hans "jagtkammerater" er ? Forhåbentlig af nogenlunde samme støbning, da en normalt begavet jæger vil blive ødelagt rent menneskeligt, af alle de løgnehistorier og bedrevidende
ting han vil blive fyldt med. Nå, men med det kendskab jeg har til nogle af deltagerne, kan man vist tage det helt roligt - de opfører sig næsten som bb1, med enkelte undtagelser. Gad vide om bb1's gode ven med det malede røde hår er inviteret - nogen skal da have gode alsidige hunde med !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-10-09 09:28

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 16-10-09 09:46

Til Øjenvidnet.

Hvad er det du har gang i , har hundeinstruktør Bent Ballegaard ikke hunde der kan klare enhver opgave?
Han har da ellers pralt af sin formiddable evne til at dressør, og hunde af bedste linjer.

En rigtig dressør han næsten få noget brugbart ud af alle hunde, hvis han har den fornødne evne til at kan læse en hund, husk der er ikke to hunde der er ens at arbejde med.

Hvis din påstand taler sandt skulle Bent Ballegaard slet ikke have lov til at være hundeinstruktør, tænk hvad kan han ikke ødelægge for nybegyndere.

Øjenvidnet jeg kan næsten ikke tro du taler sandt, om at det kan være så ringe hunde lille Bent render rundt med.

Jægerforbundet ville nok havde givet ham det røde kort forlængst, hvis det var sådan, mon ikke de er ligeglad om de mister Bent og hans få kompaner som medlem, hvis skulle vise sig at være sådan fat

Øjenvidnet denne påstand kræver en nøjere forklaring

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-10-09 10:05

Jeg har hørt Knudsen har valgt at sætte to Viasatnisser ud i hundegården, de er lige så effektive som Knudsens drivhusvagtelhund

http://www.youtube.com/watch?v=6lVMT4pgPGE&feature=player_embedded

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 16-10-09 10:47

25000 stk kronvidt påkøres årligt. Det skulle man hellere focusere på en hvad jægerne nedlægger, det er der god kontrol med i følge det arbejde der foretages i kronvildtgrupperne..
En løgnhistorie mere

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-10-09 11:43

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-10-09 08:07

--------------------------------------------------------------------------------
Tre Kleiner Münsterländere er her i efteråret blevet DKJCH og en af dem blev Danmarksmester i blandt de kontinentale racer. Vandt altså over ruhår, korthår og alle de andre

De tre DKJCH`ere, kommer alle af samme blod liner og det er ikke fra den her på KanDu så ofte omtalte Kennel Spankilde eller kennel spanking, som den også kaldes

Jeg har arbejdet med fuldbrugsprøve i mange år og ovenstående viser igen at Knudsen har svært ved at styre sine overdrivelser.
Den Münsterländer der vandt i Grenå var den første fuldbrugsprøve på året ud af de 9 der blevet afholdt, at den hund vandt den dag undre stadig mange, så hvis konkurrencen ikke er hård nok, kan en vaskeklud også vinde og det skete her, jeg så det selv og denne hund har deltaget på senere prøve hvor den ikke opnåede en 1 pr. men der var der også bedre hunde med
På årets 9 fuldbrugsprøver har Münsterländerne fået 3. 1 pr 4. 2 pr og 4 gange nul og flere af dem har deltaget 2 gange.
På DMK hjemmeside er der mere blod fra den fantastiske kennel Spangkilde i samtlige hvapekuld, end fra Knudsens vaskekludelinier
---------------------------------------------------

habibiPro

Jeg må indrømme, at min viden er andenhånds, jeg har sakset fra Sanhedsvidnet - se ovenfor. Men jeg har ingen grund til at tro, at han taler usandt - det plejer han ikke.
I en anden tråd har jeg opfordret DJ til at ekskludere bb1, p.g.a. manglende indsigt og for livlig en fantasi til at kunne undervise nye jægere - det er ikke rigigt at fylde de unge mennesker med løgn - de får et helt fejlagtigt billede af jagtens glæder, samt dårlig instruktion i forbindelse med riffelskydning og hundetræning.Endelig geråder han ud i kontroverser med snart sagt alle - sørgeligt !
Havde han været ansat hos mig, var han røget ud for fuld musik.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-10-09 12:55

Nu har DM og fuldbrugsprøver ikke meget med hinanden at gøre og en hund kan sagtens blive DJCH uden at have bestået en fuldbrugsprøve - så habibipro Øjenvidnet ved ikke nok om tingene og at du straks går ind og sakser noget også skriver din egen kommentar viser hvis tydelig nok hvad du er for en person

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-10-09 13:28

En hund kan sagtens blive DJCH uden at have bestået en fuldbrugsprøve
Den ene løgn afløser den anden Knudsen aner ikke engang hvad der kræves til en fuldbrugsprøve, men her er så forskellen på DKBRCH og en DKJCH, KNUDSEN en hund skal bestå en fuldbrugsprøve med en 1 pr for at blive DKJCH

Dansk jagtchampion DKJCH

1. 1.præmie på dansk brugsprøve
2. 1.præmie på dansk fuldbrugsprøve
3. Stambogsført rangering som vinder på vinderprøve
4. 1.præmie på anerkendt udstilling efter hunden er fyldt 24 måneder

Dansk brugschampion DKBRCH

1. 1.præmie på anerkendt udstilling efter hunden er fyldt 24 måneder
2. 3 gange 1.vinder på anerkendt vinderprøve
2 af de 3 gange skal være på efterårsvinderprøver
1 af de 2 efterårsvinderprøver skal være fælles for alle kontinentale racer
3. Bedste hund med 1.præmie på fuldbrugsprøve tæller som 1.vinder i vinderklasse forår eller efterår

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-10-09 16:24

BB1

Du skal ikke beskylde habibiPro for at sakse noget - det fremgår endog meget tydeligt, at det var mig der saksede noget fornuftigt fra Sandhedsvidnet!

Samme Sandhedsvidne har herefter helt korrekt opridset tingenes rette sammenhæng - så luk du bare din grimme intetanende kæft !
Du skal lige være opmærksom på, at det sorte er bogstaverne og det er ikke ligegyldigt hvordan de er placeret i forhold til hinanden !!!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 16-10-09 19:30

Til bette Bent fra skovbørnehave klassen.

Det var dog som satans, hvis den lille skævbenet nar, vil til at belære andre om præmiering af hunde, en som ikke selv evner at føre hunde til tops.
Gammel ord, hund bliver som sin herre, intet passer bedre, for Trold og bette Bent.
Bette Bent kan hverken skyde eller evner til at arbejde med hunde.
Tre ting bette Bent skulle være god til, nemlig æde skide og gå i vejen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-10-09 20:17

- Du lyder som Tonganeseren/E.B.B.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-10-09 20:40

At I gider........

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-10-09 20:43

Det gør vi heller ikke,men skal jeg åbne for sådan en gang pladder,så skal han også....

Accepteret svar
Fra : habibiPro

Modtaget 100 point
Dato : 16-10-09 23:18

Æde skide og gå i vejen er nok der vi kommer sandheden nærmest når vi omtaler bette Bent.

Forfatter foredragsholder hunde og riffel instruktør, hvilke af de fire titler han skilter med på sin hjemmeside, mestre han til fulde ??????????????????????????????????????.
Habibi Pro kan svare, intet han er kun en opblæst nar

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-10-09 23:31

Godkendelse af svar
Fra : HFranzen

Dato : 17-10-09 12:58

Tak for svaret habibiPro.