/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Tilskæring af glasbordplade
Fra : lyng
Vist : 3181 gange
50 point
Dato : 20-04-03 10:49

Inden jeg går til en glarmester vil jeg lige spørge på dette gode forum. Er det en større udskrivning at få skåret en glasbordplade i 10mm frostet med slebne kanter og den ene ende er rund ?

Nogen erfaringer med priser på gladarbejde ?

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 20-04-03 11:14

Hej lyng.

Nej det har jeg ikke direkte men jeg kan fortælle at jeg var ved glarmesteren og få sat et nyt glas i en låge ganske almindeligt vinduesglas på 27 x 28 og det kst 265,00 kr. det var helt urimeligt synes jeg, så det du skal have lavet bliver ihvertfald meget dyr.
Ps jeg håber at det var lidt hjælp til dig.

Mvh fjordglimt

Accepteret svar
Fra : DK93

Modtaget 60 point
Dato : 20-04-03 11:19

Har du glaspladen? Det er nok det dyreste. Tilskæringen og slibningen tager jo ingen tid for en med værktøjet i orden. Jeg ville ringe eller maile til en glarmester i nærheden af din bopæl. Her er måske en: http://soeg.ofir.dk/html/page003938.asp
dk93

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 20-04-03 11:27

Hej ja det vil være det billigste for ham.
fjordglimt

Godkendelse af svar
Fra : lyng

Dato : 20-04-03 14:17

Tak for svaret DK93.