/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp styre program
Fra : mumle01
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 08-10-09 11:33

hej
når jeg vil ind på internettet, og starter med at trykke på E , kan jeg lige se siden som så forsvinder 2 sekunder efter, jeg tror der er nogen der har pillet ved den ??
Kan heller ikke komme ind under egenskaber for internet.
Mail program virker fint.
Nogen som kan hjælpe ???

Mumle

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 08-10-09 11:38

Hejsa,,,

Er det din browser som lukker ned eller er det kun selve den side du vil se som lukker sig ned?

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 08-10-09 11:49

det er kun siden

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-10-09 13:05

Er din maskine indstillet til enkelttryk på tasterne? Altså at du kun skal trykke en gang når du skal bruge en funktion? Og ikke dobbeltklikke?

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 08-10-09 13:23

nej, for som jeg skriver kan man heller ikke højreklik og gå ind under egenskaber ???

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 08-10-09 14:49

Hvis du ikke har menuen egenskaber tilgængelig, er min erfaring at det er et tegn på noget virus/malware.

Jeg bruger selv AVG som antivirus program, (gratis versionen) og så bruger jeg SUPERantispyware free edition (også gratis version). Ud over dette, når jeg får noget malware på computeren - plejer jeg at bruge mange timer på at google mit problem og læse forumer med lignende problemer. Ofte leder dette mig til en løsning, for ofte er svaret meget indviklet når det er sådan noget med menuer som forsvinder og lignende.

Jeg håber at en virus scan og en malware scan vil klare reparationen af dit problem, ellers må jeg lige gå i en mere detaljeret undersøgelse i morgennår jeg har lidt mere tid.

mvh Moose

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-10-09 15:38

Gå lige ind i kontrolpanel, mus og se hvad der står.

Men det er en god ide at køre et virusscan og et malwarescan.

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 08-10-09 15:50

der er kun brugt finger tuch på den, vi prøver igen at køre virus program og alt hvad der kan finde noget

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-10-09 18:24

Har du kørt med to skærme.

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 08-10-09 18:30

nej, det har vi ikke, men vi har snakket med support, og de siger den skal formateres )

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-09 09:27

Formateres.......................hvad er det for en support du har snakket med.

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 09-10-09 09:33

Prøv eventuelt at hente firefox eller maxthon, det er nogen andre browsere programmer, som er meget bedre end IE7 og IE8.

mvh Moose