/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Intimbabering..
Fra : Bowie520
Vist : 1757 gange
60 point
Dato : 08-10-09 11:31

Det evige spørgsmål......
Findes der et vidundermiddel til intimbabering..
For at undgå røde knopper.......

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 08-10-09 12:24

Hejsa,

Prøv med voksbehandling, det river selve hår-roden med op. Og husk at bruge noget hudcreme for at få hudens ph værdi i balance igen.

mvh Moose

Kommentar
Fra : Bowie520

Dato : 08-10-09 12:26

Hhhmmmm,tak for det....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-10-09 15:41

Jeg tror ikke du helt slipper for stikken, med mindre du barberer dig hver anden dag, eller når det begynder at genere.

Kommentar
Fra : Bowie520

Dato : 08-10-09 15:53

Har hørt fra kilder at creme mod skægpest skulle være godt..... ??????

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 08-10-09 19:42

daglig barbering er det eneste de hjælper,

Accepteret svar
Fra : mooseinc

Modtaget 60 point
Dato : 09-10-09 10:47

Hejsa,

Skægpest forekommer fordi de små resterende hårstammer der sidder tilbage efter barbering, vokser ind mod huden igen, fordi de vokser udaf i en bue. Husk altid at berbere MED hårenes retning og aldrig imod. Det er det samme princip som at age et dyr - altid med hårene, aldrig mod.
Samt, brugen af creme mod skægpest burde vel virke ligegyldigt hvor på kroppen det bruges.

mvh Moose

TIP: definitionen af skægpest: http://www.dsgnet.dk/Sites/artsym/SKGPES~1.asp

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 09-10-09 10:48

Jeg fik da vidst skrevet noget værre vrøvl lige før. Det er IKKE fordi hårene vokser udaf i en bue og derfor vokser ind i huden igen. Undskyld denne misvisning.

mvh Moose

Godkendelse af svar
Fra : Bowie520

Dato : 09-10-09 14:58

Tak for svaret mooseinc.

Anders...

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 11-10-09 07:28

Nu blander jeg mig lige her efter spørgsmålet er lukket :)

Smør dig med en god glidecreme(Ja en af dem man bruger til alt mulig andet sjov) efter barbering - Dette skulle virke..

Held og lykke..

Kommentar
Fra : black_silver

Dato : 28-04-10 02:20

Jeg har selv døjet med det...men fik et overraskende nice resultat, da jeg vaskede huden grundigt først, og derefter peelede den (fjernede døde hudceller), og så barbering med noget shampoo med balsam i. Skyl med køligt vand.

Kommentar
Fra : piratcore

Dato : 26-08-10 11:32

Gå ned til din lokale matas or something, der findes sådan en herre eco creme, der hjælper mod rødeknopper :'D

Kommentar
Fra : black_silver

Dato : 26-08-10 23:20

Endelig! Jeg har fundet ud af at holde de røde knopper væk ved at bruge en anti deodorant spray. Jeg ved godt det lyder mærkeligt - men det virker på både mig og kæresten

Kommentar
Fra : piratcore

Dato : 27-08-10 08:29

Det kan da næsten ikke være sundt for Ph værdien i underlivet ?