/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Fallout 3
Fra : birkglerfoss
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 07-10-09 16:09

Er der nogen der kan der ved hvordan jeg kan få en genvej på midt skrivebord til spillet Fallout 3
Har prøvet start men kand ikke finde den og jeg ved ikke hvordan man starter spillet uden det, købte det i går

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 07-10-09 16:17

Find din mappe hvor spillet ligger, find .exe fil og h. klik vælg send til skrivebord (genvej) så skulle den være der. husk du skal stadig have dvd i drevet før spillet starter.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-09 16:20

Bare læg DVDen i - så starter det selv....

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 07-10-09 16:26

Rigtigt som refi skriver men....
Huske at tage den ud før du lukker ned, så skulle den også gerne start op næst gang du lægger den i

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 14-10-09 12:13

gå ind i spille mappen, højre click på exe filen, vælg Send Til=skrivebord som genvej!!

TADA!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-09 12:25

Hvorfor dog lave en genvej - du skal jo alligevel lægge CDen i - så det er da blot extra arbejde

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 14-10-09 19:38

Jeg glemte at jeg har købet det gennem internettet so hentede det ned. Har løst problemet for de jeg leddet efter den forkerte mappe i programmer skulde se efter firmaet og ikke efter mappen fallout 3
Og fandt en gennem vej