/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Besøgte hjemmesider
Fra : EiHaBr
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 06-10-09 20:38

Hej.
Internet Explorer Oversigt.
Pludselig har jeg set at jeg ikke altid kan gå op i den lille trekantede pil øverst til venstre efter frem pilen, og se hvilke hjemmesider jeg har været inde på en pågældende dag.
Hvad eer det der sker er der nogen der har pillet i min maskine eller hvad.
Hvor indstilles Internet Explore til at fortælle hvilke sider jeg har været inde på i dag f.eks eller en af ugens dage.
Kan nogen forklarer hvor dette stilles.
Mvh.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 06-10-09 20:48
Kommentar
Fra : snerose

Dato : 06-10-09 20:49

Der skulle jo stå Google - men pyt! Linkene er de korrekte.

Kommentar
Fra : Sindt01

Dato : 06-10-09 20:59

Du kan også finde oversigten i favoritter, Ellers tryk shift, ctrl og H samtidigt det starter også oversigten

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 06-10-09 21:02

Jeg ved ikke hvilken udgave af IE jeg har hvor ses det. Jeg kan godt se at man kan bruge et andet bowser program. Det var nu ikke lige det jeg tænkte på.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 06-10-09 21:04

Ja det er rigtigt Sindt men den viser bare ingen adresser idag men kun de andre dage.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 06-10-09 21:07

Oversigten slettes Automatisk efter X antal dage, min er sat til 20

Den kan også blive slette under en Diskoprydning

Du kan stille X antal dage i Funktioner>Internetindstillinger,
på fanen Generelt under Browserdata,klik på Indstillinger,
i punktet Oversigt stiller du antal dage

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-09 21:20

Mine seneste viser fire reklamesider som jeg ALDRIG har set....

Efter disse 4 ligger så Kandu derefter igen 4 reklamesider og Kandu

Så UANSET adblocker registrerer IE8 at siderne eksisterer

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 06-10-09 21:34

Fint svar Klaudi her fandt jeg fejlen.

Oversigten slettes Automatisk efter X antal dage, min er sat til 20
Du kan stille X antal dage i Funktioner>Internetindstillinger,
på fanen Generelt under Browserdata,klik på Indstillinger,
i punktet Oversigt stiller du antal dage

Jeg gjorde som skrevet og fik advarsel om pladsen var overskredet så gik jeg ind og sænkede antal dage fra 20 til 10 slukkede og startede maskinen så var der sider igen på dags dato.
Tak for det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-10-09 21:44

Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 31
- Annullerede 21
- Slettede 1
Ialt 55

Det er pænest at lukke sine spørgsmål, når man har fået svar

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 06-10-09 22:19

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-10-09 22:35

Velbekommen