/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IE8 forhindring af datakørsel.
Fra : axelbjarne
Vist : 889 gange
100 point
Dato : 05-10-09 09:49

Hele tiden kommer beskeden i IE8, Vista, "Luk programmet - forhindring af datakørsel" - det kom aldrig i XP...er det kun fordi det er Vista?

mvh.
axelbjarne

PS.: Overvejer at slå det helt fra...

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 05-10-09 10:02

Ja den er utrolig irriterende - det er jo ikke bare en gang om dagen den kommer

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 05-10-09 10:47

Det er næppe grundet Vista men grundet sikkerheden i IE8.....

IE8 skulle være bedre end IE7...

Problemerne i ALLE nye programmer der laves er sikkerheden - det er efterhånden så sofistikeret at INTET virker som det burde virke.
Og da alle efterhånden er på globalt net døgnet rundt er det jo en butik med "tag selv" varer hvor man ikke behøver betale ved kassen....

Bl.a. er udviklet en ny Adblocker til IE8 men den forhindrer tilsyneladende at man kan gå "baglæns" i sidevisning med EET klik - den kræver ofte 2-3 klik da det åbenbart er 2-3 sider oveni hinanden der "laver" reklamerne

Det vil blive endnu værre med disse sikkerhedskrav i fremtiden da flere og flere tilsyneladende ønsker at ødelægge og spionere.....

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-10-09 13:49

Om ikke andet, vil jeg slå mit fra, og se hvad der sker. Om jeg skulle få noget "skidt" ned i min computer.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-10-09 13:54
Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-10-09 13:55

Tak for svaret refi.