/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Maren Jensen gift Bekhøj
Fra : svendgiversen
Vist : 2899 gange
129 point
Dato : 04-10-09 19:42

Vi har nu fundet 3 ud af 4 oldeforældre par i Bekhøj familien:
Udover Bekhøj, Øer og Hyldig familierne, men ikke den sidste, Maigaard? familien.

Her data fra mit første spørgsmål:

...jeg har også fundet Jens Bekhøj Jensen s far
født i 1842: Jens Peter Jensen Bekhøj, Thisted, Mors Nørre Sundby 1814-52 opslag 30...

Derimod kan jeg ikke finde hans mor: Maren Maigaard Jensdatter?
Født 1843 eller 44 i Redsted eller Karby eller??...

Vi har en formodning om at Maren ikke oprindelig hed Maigaard, men er plejebarn,
og så er det jo svært; hvem finder Maren født, sikkert på Mors, men hvor?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-10-09 19:58

Heraf fremgår at Maren er plejebarn:

Thisted, Morsø Nørre, Skallerup, Skallerup Bye, En gård, 1, FT-1850, B2405
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Peder Andersen Maigaard 74 Enke Gårdbruger, husfader Her i sognet
Mikkel Pedersen 35 Ugift Hans børn Her i sognet
Anders Christian Pedersen 25 Ugift Hans børn Her i sognet
Kirsten Pedersen 32 Ugift Hans børn Her i sognet
Maren Maigaard Jensen 7 Ugift Plejebarn Redsted sogn, Thisted amt

Har hun kun Maigaard fra sin plejefar?
Svært at finde en Maren ? Jensen, født på Syd? Mors ca 1843...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-10-09 20:10

Når jeg søger på Maren Jensen finder jeg ikke Maren her:

Thisted, Morsø Sønder, Redsted, Redsted bye, Et huus, 16, FT-1845, C1160
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Jens Christensen Hald 37 Gift Huusmand,lever af sin jordlod Flade sogn Thisted amt
Anne Cathrine Thomasdatter 26 Gift Hans kone Heri sognet
Maren Jensdatter 2 Ugift Deres datter Heri sognet

Fundet ved at søge kun på Maren...

Nu mangler vi at vise (om?) det er hende??, som Maigaard i Skallerup 5 år senere???

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-10-09 20:29

Altså ikke hende:

Thisted, Morsø Sønder, Redsted, Redsted Bye, Et hus, 20, FT-1850, C0891
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Jens Christen Hald 42 Gift Husmand, lever af sin jordlod, husfader Flade sogn, Thisted amt
Anne Cathrine Thomasdatter 32 Gift Hans kone Her i sognet
Maren Jensdatter 7 Ugift Deres børn Her i sognet

Men hvem så????

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 04-10-09 20:58

Hej Svend

Prøv at se her!
AO Thisted, Morsø Nørre, Skallerup 1814-1875
opslag 120 nr. 3 (konfirmerede piger 1857)

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-10-09 21:06

Jeg kan ikke se AO lige nu,
kan du ikke fortælle hvor hun er født?

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 129 point
Dato : 04-10-09 21:24

Hej svend
jeg har lukket den side i kirkebogen
Men.....
Hendes dåb Redsted 1814-1862 opslag 173 nr 2 1843 (når du kommer på)

Der står efter bedste evne:
Maren Maigaard Jensen f 2 april 1843
forældre Jens Jørgensen & Anne Marie Madsedatter ?????? Rested
.........................................................................................................
Ved konfirmationen stod Jens Jørgensen Hjulmand Erslev

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 04-10-09 22:27

Det er de rigtige FT du har fundet:
3 af Peder Andersen Maigaards børn er med ved dåben
Jens Hald var der også, samt en Dorthea Marie Lauersdatter

men hvorfor Maren fik navnet Maigaard, det kan jeg ikke gennemskue

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-10-09 14:30

Tak modersvilje, men

Thisted, Morsø Sønder, Redsted, Redsted, Et huus, 20, FT-1855, C7407
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Jens Christensen Hald 47 Gift Huusmand, lever af sin jordlod, huusfader Flade sogn, Thisted amt
Anne Cathrine Thomasdatter 37 Gift Hans kone Her i sognet
Maren Jensdatter 12 Ugift Deres børn Her i sognet
Christiane Jensdatter 10 Ugift Deres børn Her i sognet
Anne Kirstine Jensen 6 Ugift Deres børn Her i sognet
Thomas Jensen 4 Ugift Deres børn Her i sognet
Jørgen Jensen 1 Ugift Deres børn Her i sognet

Thisted, Morsø Sønder, Redsted, Redsted, Huus, 25, FT-1860, C7408
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Jens Christensen Hald 52 Gift Husfader, høker, høkeri mest hans næringsvei Flade
Ane Kathrine Thomsen 41 Gift Hans kone Her i sognet
Maren Jensen 17 Ugift Deres børn Her i sognet
Ane Kirstine Jensen 11 Ugift Deres børn Her i sognet
Thomas Jensen 9 Ugift Deres børn Her i sognet
Jørgen Jensen 6 Ugift Deres børn Her i sognet

Så Maren Jensen uden Maigaard er at finde i Redsted,

Er der to Maren Jensen, begge med relation til Jens Hald??
Den samme Maren kan vel ikke være både i Redsted og Skallerup i 1850???

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 05-10-09 15:06

Hej svend
Denne passer: er fra kirkebogen

Der står efter bedste evne:
Maren Maigaard Jensen f 2 april 1843
forældre Jens Jørgensen & Anne Marie Madsedatter ?????? Rested

Kan du stadig ikke selv komme på AO ?

MVH Modervilje

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-10-09 15:44

Jo, jeg har set det samme på AO, men hvor bliver hun af?
Er det hende hos Maigaard? eller hende hos Hald?? eller er det den samme Maren???

Jeg besøgte Erna i går, men har dårlige erfaringer med at meddele på nettet,
når jeg ikke er hjemme. Engang var mit hus ryddet for værdier efter en sådan oplysning...

AO virker ikke på Ernas bærbare, måske mangler der et hjælpe program?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 05-10-09 17:02

Hej Svend
Jens Halds Datter Maren Jensen Er født 2 okt. 1843
Opslag 74 nr 8
altså 2x Maren Jensen

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 05-10-09 17:14

VRØVL!!
NR 7

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-10-09 18:44

Tak, det var det med at Jens Hald var med til Maren Maigaard Jensen s dåb der forvirrede.
Jeg troede det var hans datter.

Og så fik jeg dette, privat:
"
Maren Maigaard Jensen født 2. april 1843 Redsted Sogn,
forældre: Jens Jørgensen (født i Stagstrup)
og Anne Marie Madsdatter(født i Skallerup) af Redsted.
Findes opslag 73, 1814- 1862, Redsted, Morsø Sønder, Thisted amt

Maren Maigaard Jensen er døbt Maigaard og hvorfor mon ved jeg ikke her.
Forældre flytter på et tidspunkt til Erslev.
Jens forældre er Jørgen Andersen og Maren Jensdatter efter hvad jeg fandt.
"
Så er vi et led længere tilbage, også der...

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-10-09 19:17

Tak for svaret modersvilje.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 06-10-09 08:27

Hej Svend!
Så er Maren vist hjemme igen!!
Eller er det en ny Maren (f. ca 1847 ?) og dermed en "ny gåde"

Thisted, Morsø Nørre, Erslev, Eerslev Bye, Et hus, 45, FT-1850, B1975
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Jens Jørgensen 46 Gift Husmand, lever af sin jordlod, husfader Stagstrup sogn, Thisted amt
Ane Marie Madsdatter 45 Gift Hans kone Skallerup sogn, Thisted amt
Maren Jensen 13 Ugift Deres børn Rested sogn, Thisted amt
Jørgen Jensen 11 Ugift Deres børn Rested sogn, Thisted amt
Margrethe Jensen 5 Ugift Deres børn Tødsø sogn, Thisted amt
Anders Christian Jensen 3 Ugift Deres børn Her i sognet

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 06-10-09 08:33

Hej Igen
lige en ting til så "gièr" jeg ikke mere!
Endnu 2xMaren Jensen

Thisted, Morsø Nørre, Tødsø, Tødsø by, et Huus, 42, FT-1845, B2215
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Jens Jørgensen 42 Gift Huusmand Stagstrup sogn Thisted amt
Maren Madsdatter 40 Gift hans Kone Skallerup sogn Thisted amt
Maren Jensdatter 8 - deres Barn Redsted sogn Thisted amt
Jørgen Jensen 6 - deres Barn Her i Sognet
Maren Jensdatter 2 - deres Barn Her i Sognet
MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-10-09 10:43

Tak igen,

Maren Jensen er jo et meget almindeligt navn, og kun hende der gifter sig Bekhøj er interessant,
at hun så også hedder Maigaard og er i pleje hos en Maigaard, det undrer jo os alle.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 06-10-09 12:23

Selv tak!
Modersvilje

Kommentar
Fra : torbenhammer

Dato : 08-10-09 03:41

Hej Svendgiversen

Mon det er disse du efterlyser?

Thisted, Morsø Nørre, Tødsø, Tødsø by, et Huus, 42, FT-1845, B2215
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Jens Jørgensen 42 Gift Huusmand Stagstrup sogn Thisted amt
Maren Madsdatter 40 Gift hans Kone Skallerup sogn Thisted amt (Ane Marie)
Maren Jensdatter 8 - deres Barn Redsted sogn Thisted amt
Jørgen Jensen 6 - deres Barn Her i Sognet
Maren Jensdatter 2 - deres Barn Her i Sognet

Her er 2 børn med navnet Maren Jensdatter

--------------------------------------------------------------------------------

Thisted, Morsø Nørre, Erslev, Eerslev Bye, Et hus, 45, FT-1850, B1975
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Jens Jørgensen 46 Gift Husmand, lever af sin jordlod, husfader Stagstrup sogn, Thisted amt
Ane Marie Madsdatter 45 Gift Hans kone Skallerup sogn, Thisted amt
Maren Jensen 13 Ugift Deres børn Rested sogn, Thisted amt
Jørgen Jensen 11 Ugift Deres børn Rested sogn, Thisted amt
Margrethe Jensen 5 Ugift Deres børn Tødsø sogn, Thisted amt
Anders Christian Jensen 3 Ugift Deres børn Her i sognet
Kirsten Marie Nielsdatter 29 Gift Væverske Ydby sogn, Thisted amt

Her er Maren "1843" ikke med.

--------------------------------------------------------------------------------

Forældre:
Jens Jørgensen
Ane Marie Madsdatter

Børn:
Redsted 1814-1862, opslag 69:
Maren Jensen, født 29.juni 1837

Redsted 1814-1862, opslag 24:
Jørgen Jensen, født 20. juli 1839

Redsted 1814-1862, opslag 73:
Maren Maigaard Jensen, født 2. april 1843

Tødsø 1845-1867, opslag 43:
Margrethe Jensen, født 17. april 1845

Erslev 1813-1854, opslag 32
Anders Christian Jensen, født 16. august 1847

Thisted, Morsø Nørre, Skallerup, Skallerup Bye, En gård, 1, FT-1850, B2405
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Peder Andersen Maigaard 74 Enke Gårdbruger, husfader Her i sognet
Mikkel Pedersen 35 Ugift Hans børn Her i sognet
Anders Christian Pedersen 25 Ugift Hans børn Her i sognet
Kirsten Pedersen 32 Ugift Hans børn Her i sognet
Maren Maigaard Jensen 7 Ugift Plejebarn Redsted sogn, Thisted amt
Christine Jensdatter 29 Ugift Tjenestepige Solbjerg sogn, Thisted amt
Anders Filtenborg Madsen 15 Ugift Tjenestedreng Erslev sogn, Thisted amt
Mariane Jensdatter 35 Ugift Skrædderpige Hvidbjerg Mors sogn, Thisted amt
Mette Jeppesdatter 22 Ugift Skrædderpige Sundby sogn, Thisted amt
--------------------------------------------------------------------------------
Thisted, Morsø Nørre, Sundby, Sundby, Gaard, 47, FT-1870, D4179
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Jens Peter Jensen Bekhøi 27 Gift Huusfader Jordbruger Sundby
Maren Maigaard Jensdatter 27 Gift Huusmoder Hustrue Redsted
Jens Bekhøi Jensen 1 Ugift barn barn Sundby
Jens Bekhøi Christensen 18 Ugift Slægtning Arbejder Hundborg PaaThisted
Jens Sine Nielsdatter 21 Ugift Tyende Tyende Harring PaaThisted
-------------------------------------------------------------------------------
Thisted, Morsø Nørre, Sundby, Sundby By og Sogn, En Gaard, 59 (11), FT-1880, C5273
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Mikkel Pedersen 35 Gift Husfader Gaardeier Her i Sognet
Maren Maigaard Jensen 36 Gift Hans Hustru Karby Sogn Thisted Amt
Jens Bekhøi Jensen 10 Ugift Deres Børn Her i Sognet
Engvardt Bekhøi Jensen 4 Ugift Deres Børn Her i Sognet
Jens Peter Jensen Bekhøi Pedersen 3 Ugift Deres Børn Her i Sognet
Andreas Kristian Pedersen under 1 Aar Ugift Deres Børn Her i Sognet
Ane Korsgaard Nielsen 19 Ugift Tjenestepige Tødsø Sogn Thisted Amt
Søren Larsen Pedersen 18 Ugift Tjenestekarl Her i Sognet
Peder Nielsen 70 Enkemand nyde Fattigunderstøttelse Stagstrup Sogn Thisted Amt
Ane Kirstine Jakobsen Gade 21 Ugift Syepige Her i Sognet
--------------------------------------------------------------------------------

Er dette noget du kan bruge?

Google – skriv:

"Slægtsforskning og lokalhistorie i Danmark og Nordslesvig ..."+Øer

Hjemmesiden er lukket, så se den Cached.

Anne Jensdatter Øer (K)
(jun. 1697 - jul. 1763), #210
Pop-up anetavle

Findes på tavle:
Anetavle for Bente Nørskov Jensen
Efterslægtstavle for Mads Nielsen Tyboe

Anne Jensdatter Øer blev født i jun. 1697. Hun var datter af Jens Nielsen Øer og Margrete Jensdatter. Hun blev døbt d. 3. jun. 1697 i/på Ørding sogn, Morsø S. herred, Tisted amt. Hun og Niels Pedersen Brun blev gift d. 30. mar. 1728 i/på Ø. Assels sogn. Hun døde i en alder af 66 år i jul. 1763. Hun blev begravet d. 30. jul. 1763 i/på Ø. Assels sogn, Morsø S. herred, Tisted amt.

Børn af Anne Jensdatter Øer og Niels Pedersen Brun
Jens Nielsen Brun+ (jul 1728 - mar 1792)
Mads Nielsen Brun+ (jul 1730 - jul 1783)
Peder Nielsen Brun (jun 1732 - sep 1736)
Zidsel Nielsdatter Brun+ (apr 1735 - e 1787)
Dorethe Nielsdatter (okt 1736 - )
Peder Nielsen Brun+ (feb 1740 - jun 1812)
Maren Nielsdatter Brun+ (sep 1741 - )

Christen Jensen Øer (M)
(1696 - ), #407
Pop-up anetavle

Christen Jensen Øer blev døbt Purificat. Festo 1696; Ørding sogn, Morsø sdr. herred, Tisted amt. Han blev født o. 1696 i/på Ørding. Han var søn af Jens Nielsen Øer og Margrete Jensdatter.

Christen Nielsen Øer (M)
(feb. 1671 - feb. 1738), #3430
Pop-up anetavle

Christen Nielsen Øer blev født i feb. 1671. Han var søn af Niels Pedersen Øermand og Else Christensdatter. Han blev døbt d. 2. feb. 1671 i/på Ø. Assels sogn, Morsø S. herred, Tisted amt. Han og Birgitte Povelsdatter blev gift d. 24. feb. 1704 i/på Ø. Assels kirke, Mors. Han døde i feb. 1738. Han blev begravet d. 3. feb. 1738 i/på Ø. Assels sogn, Morsø S. herred, Tisted amt; iflg. alder ved død skulle han være født 1666.

Børn af Christen Nielsen Øer og Birgitte Povelsdatter
Niels Christensen (dec 1706 - )
Niels Christensen (nov 1709 - )
Else Christensdatter (aug 1710 - )
Maren Christensdatter (maj 1712 - )
Povel Christensen (nov 1713 - )

Jens Jensen Øer (M)
(1688 - ), #403
Pop-up anetavle

Jens Jensen Øer blev døbt Dnca. Esto Mihi 1688; Ørding sogn, Morsø sdr. herred, Tisted amt. Han og Maren Olufsdatter blev gift Dom. 21 a Trinit. 1710 i/på Ørding sogn, Morsø S. herred, Tisted amt. Han blev født o. 1688 i/på Ørding. Han var søn af Jens Nielsen Øer og Margrete Jensdatter.

Jens Nielsen Øer (M)
(okt. 1666 - feb. 1714), #338
Pop-up anetavle

Findes på tavle:
Anetavle for Bente Nørskov Jensen

Jens Nielsen Øer blev født i okt. 1666. Han var søn af Niels Pedersen Øermand og Else Christensdatter. Han blev døbt d. 3. okt. 1666 i/på Ø. Assels sogn, Morsø S. herred, Tisted amt. Han og Margrete Jensdatter blev gift d. 16. maj. 1687 i/på Ø. Assels. Han døde i en alder af 47 år i feb. 1714. Han blev begravet d. 18. feb. 1714 i/på Ørding sogn, Morsø S. herred, Tisted amt.
Jens Nielsen Øer var bonde i Ørding.

Børn af Jens Nielsen Øer og Margrete Jensdatter
Jens Jensen Øer (1688 - )
Margrette Jensdatter (1690 - )
Peder Jensen Øer (1692 - )
Maren Jensdatter (1694 - )
Christen Jensen Øer (1696 - )
Anne Jensdatter Øer+ (jun 1697 - jul 1763)

Barn af Jens Nielsen Øer og Kirsten Pedersdatter
Anne Jensdatter (1702 - )

Peder Jensen Øer (M)
(1692 - ), #405
Pop-up anetavle

Peder Jensen Øer blev døbt Dnca. Misericoreliæ 1692; Ørding sogn, Morsø sdr. herred, Tisted amt. Han blev født o. 1692 i/på Ørding. Han var søn af Jens Nielsen Øer og Margrete Jensdatter.

Niels Øermand (M)
(c 1610 - aug. 1689), #3437
Pop-up anetavle

Niels Øermand blev født c 1610. Han var søn af Peder (?). Han døde i aug. 1689 i/på Ørding. Han blev begravet d. 1. sep. 1689; Ljørslev/Ørding sogn, Morsø sdr. herred, Tisted amt.

Niels Pedersen Øermand (M)
(c 1632 - jan. 1710), #401
Pop-up anetavle

Findes på tavle:
Anetavle for Bente Nørskov Jensen

Niels Pedersen Øermand blev født c 1632; måske Sillerslev, Mors. Han var søn af Peder Pedersen og (?) (?). Han og Else Christensdatter blev gift f 1662. Han døde i jan. 1710. Han blev begravet d. 24. jun. 1710 i/på Ø. Assels sogn, Morsø S. herred, Tisted amt.
Niels Pedersen Øermand fik o. 1688 et fæste på Sillerslevøer; nr. 4 af 4 fæster ved Øer af hartkorn 0-3-2-2 under godset Lund.

Børn af Niels Pedersen Øermand og Else Christensdatter
Peder Nielsen Øermand (mar 1662 - jul 1743)
Anne Nielsdatter (okt 1663 - )
Jens Nielsen Øer+ (okt 1666 - feb 1714)
Maren Nielsdatter+ (dec 1669 - aug 1747)
Christen Nielsen Øer+ (feb 1671 - feb 1738)
Magrete Nielsdatter (feb 1674 - )
Maren Nielsdatter (jan 1678 - )
Birgitte Nielsdatter (sep 1681 - )

knudhaaning.homepage.dk

1.   DUEHOLM skifteprotokol

Side 157b.
109.SIDSEL CHRISTENSDATTER død 1781 i Bjergby sogn. (skifte 15.december).
E:afd.Villads Christensen
A1:søsteren Maren Christensdatters børn:
A1a:Mads [Christensen] Kiellergaard i Sundby.
A1b:Søren [Christensen] Kiellergaard i Skallerup.
A1c:Christen [Christensen] Killergaard i Torup er død:
A1c1: Maren Christendatter Kiellergaard g.m.Søren Thomsen i Kiellergaard
A1c2:Karen Christensdatter 18 år.
A1c3:Johanne Christensdatter 12 år.
A1c4:Jens Christensen 10 år.
A1c5:Christen Christensen 8 år.
A1c6:Anders Christensen 4 år.
A2:halvbroderen Christen Sørensen i Sundby er død
A2a:Anders Christensen.
A2b:Maren Christensdatter er død g.m.Anders Christensen i Sundby.
A2b1:Christen Andersen.
A2b2:Anne Andersdatter g.m.Jens Eriksen Winther i Sundby.
A3:halvsøsteren Anne Sørensdatter er død g.m.Jacob Jepsen i Vester Jølby.
A3a:Jeppe Jacobsen i Øster Jølby.
A3b:Mette Jacobsdatter er død g.m.Christen Nielsen i Vester Jølby
A3b1:Niels Christensen i Buchauge i Flade sogn.
A3b2:Christen Christensen i Redsted
A3b3:Maren Christensdatter 26 år.
A3b4:Anne Christensdatter 36 år.
A3c:Anne Jacobsdatter g.m.Anders Helligsen i Tødsø.
A3d:Gertrud Jacobsdatter er død gift og boede på Sejerøe.
A3d1:Jacob Sørensen.
A3d2:Søren Sørensen.
A3d3:Mads Sørensen.
afdødes moders halvsøskendebørn:
A4:halvbroderen Christen Sørensen Beckhøj i Sundby
A5:Peder Sørensen Bechhøj i Sundby er død:
A5a:Kirsten Pedersdatter 16 år.
A5b:Laurs Pedersen 12 år.
A5c:Søren Pedersen 7 år.
A6:Ole Sørensen i Dragstrupgård
A7:en søster g.m.Christen Øer i Tøving.
A8: Christen Sørensen Roersen i Sundby er død
A8a:Niels Christensen i Bjergby.
A8b:Margrethe Christensdatter.
A8c:Laurs Christensen 16 år.
(se nr. 91, 141, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 183, 215).

390.LARS BECKHØJ død 1830 i Sundby sogn.(skifte 8.august).
E:Karen Jensdatter

Hilsen
torbenhammer

Kommentar
Fra : ernap

Dato : 10-10-09 15:58

Maren Maigaard Jensen finder du da i Rested sogn

Den har jeg sendt til dig