/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Internet Explorar favoriter
Fra : Strandkro
Vist : 666 gange
30 point
Dato : 03-10-09 09:39

Alt virker på min internet men jeg kan ikke komme ind på min favoritter !
Jeg slettede explorar 8 - så virkede med explorar 7.
Men dagen efter - problemet var det samme.
Mens jeg har explorar 8 - jeg kunne slet ikke styre pilen (makøren) mens jeg var ind i favoritter da den kørte bare rund og rund.

Som sagt - jeg slettede explorer 8 - og pilen (makøren) holdt op med at køre rund.

INTERNETET OSV VIRKER GODT

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-10-09 10:05

Undskyld, men er det ikke en noget rodet forklaring, a la SMS sprog.
Prøv at udtrykke dig tydeligere og mere detaljeret, hvis du forventer et svar du kan bruge til noget!

Accepteret svar
Fra : lham

Modtaget 40 point
Dato : 03-10-09 10:18

Jeg havde noget der minder om det du skriver. Genstartede PC kørte Windows update ( HURTIG) og installerede det anbefalede-bagefter CC cleaner . Har ikke haft problemer siden

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 03-10-09 13:31

Til Severino
OK det var lidt (meget) rodet !
Her er lidt forbedring !

Jeg har haft explorer 8
Alt virker på min internet men jeg kan ikke komme ind på min favoritter !
jeg kunne ikke styre (makøren) da den kørte bare rund og rund.

Jeg slettede explorar 8 - favoritter med explorar 7.
Men dagen efter - problemet var det samme med det forskel at makøren var rolig !

Jeg fulgte rådet fra Iham og og kørte Windueows update. Det hjælp ikke meget !
Men efter 5 minutters ventetid så kunne makøren åbne den ene mappe i favoriter.

Det andet problem er i min mail:
Alle breve i min indbakke forsvandt sporløs.

Det andet problem er at jeg vil flytte et mail fra sendt post til min indbakke - så forsvandt den også sporløst.
Det hjælp ikke at jeg genstartede pin PC.

Problemet opstået både med favoritet og i mail bakke da (jeg har virusskanner pakken fra TDC) der kom en dialogboks fra TDC - med opdatering af virusskanner !

HEJ

INTERNETET OSV VIRKER GODT

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 02-11-09 11:08

Tak for svaret lham.