/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sende gratis SMS fra hjemmesid
Fra : PeterPeter
Vist : 1644 gange
50 point
Dato : 02-10-09 13:17

Kære alle
Findes der en hjemmeside, hvorfra man kan sende sms ?? - Altså gratis sms ??
Jeg er med på, at afsenderen ikke bliver min egen - men vil gerne kunne sende gratis ??

Tak

/Peter

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-10-09 13:26

Citat
men vil gerne kunne sende gratis

Hvem vil ikke gerne kunne det

Men du har da lidt ret. Det kunne man i sin tid gøre men det er slut nu.
De fandt ud af at det blev en succes og den går ikke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-10-09 13:28
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-09 13:30

Hvis du vil modtage reklamer så kan du endnu sende gratis sms
Citat
Når du aktivere og godkender din e-mail siger du JA TAK til at modtage informationer om nye tiltag og services på CoolSMS og relaterede hjemmesider.
   Kun ved tilmelding af Nyhedsbreve eller Tilbud, siger du JA TAK til at modtage reklamer fra CoolSMS's samarbejdspartnere og annoncører. Via henholdsvis e-mail og SMS.
fra siden her: http://www.coolsms.dk/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-10-09 13:31
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-10-09 13:32
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-09 13:32

Jeg kender ikke selv siderne, så om de er helt gratis, må du liiige holde øje med

http://www.sendegratissms.dk/

http://www.gratis.dk/gratis-sms-paa-nettet.html

http://www.google.dk/search?hl=da&q=gratis+sms+p%C3%

A5+nettet&revid=853917570&ei=VOnFSr3lKsj2-QbJk6g5&sa=X&oi=revisions_inline&resnum=0&ct=broad-revision&cd=1

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 02-10-09 13:36

Wauuvvvv....
Virker det ?? Er der nogle problemer med det ??

Har sendt en SMS til mig selv, men syntes den kommer !!! Er der forsinkelse ??

TAK FOR SVAR

/Peter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-09 13:48

Før hen sendte jeg gratis sms'er, og der kunne sagtens gå et stykke tid, før de kom frem, så hav tålmodighed, og se om det ikke lykkedes

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 02-10-09 13:49

OK - Tak.... Syntes ikke rigtig de virker !!!
Mon det er fordi jeg sidder på arbejde ???

Hvad siger I - Er det lykkedes for nogle af jer ? lige nu, på et af linksne ??

Tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-09 13:55

Jeg prøver lige, og fortæller om der er hul igennem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-09 14:03

Jeg brugte dette link

http://www.sendegratissms.dk/MessageSentOk.aspx

beskeden kom omgående, dvs man skal give en kode for at læse teksten, og pris kr. 50 for ikke abonnenter... snyd og humbug

jeg prøver en mere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-09 14:06

og nu sidder jeg og bliver gammel imens jeg venter på at høre fra denne

http://www.gratis.dk/gratis-sms-paa-nettet.html

hvor man skulle klikke videre til

http://www.enova.dk/sms/index.php

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 02-10-09 14:07

Kære Nordsted
Tak - jeg venter med spænding...
(Tror jeg bliver lukket lidt af, fordi jeg sidder på arbejde....)
/Peter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-09 14:11

Jeg tror ikke det har noget med din arbejdsplads at gøre.... jeg har ikke hørt fra den sidste endnu, så hvis det er til hurtigere beskeder, så drop det

Hvilket link har du prøvet?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-09 14:26

Tja,jeg har ikke hørt noget endnu

Der er også denne side, men der skal man registreres - det gider jeg altså ikke

http://www.herosms.com/dk/register/

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 02-10-09 14:28

Enova.dk.... frisms
Hmmm...
Ærgeligt, du heller ikke hører noget positivt

Øv

PS: I princippet gør det ikke noget, der er forsinkelse på !! Bare de kommer frem i løbet af dagen.... Men øh......

Lad os se .....

Glæder mig til at høre om du finder ud af noget
/Peter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-09 18:08

Tror aldrig den sms via Enova kommer

Har du prøvet via herosms?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-09 19:15

Er du TDC mobilkunde kan du sende 1o SMS gratis hver dag fra PC via TDC.

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 02-10-09 19:46
Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 02-10-09 23:06

Øv Øv - Konklusion ->

Det er ikke muligt ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-09 23:09

Jeg har ikke prøvet at oprette mig som bruger hos herosms, men du ka da prøve om det virker

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 02-10-09 23:11

Har tænkt på - men det har jo heller ikke vildt meget lyst til...

Vi må droppe det...
Øv..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-10-09 23:55

Tøsedreng

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 03-10-09 00:01

Tak for dine forsøg og hav en god aften...

/Peter

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-10-09 09:24

Du kan da bare ha' TDC som udbyder...............................