/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ændre CD-Key i Counter Strike
Fra : HBK
Vist : 519 gange
20 point
Dato : 19-04-03 17:32

Er der nogen der ved hvordan jeg ændre min cd-key i counter strike.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 19-04-03 17:33

ændrer din cd-key..? hvorfor vil du det..?

Kommentar
Fra : HBK

Dato : 19-04-03 17:44

Jeg har 2 pcer og har haft counter strike installeret på begge 2 (Sammen model). Men nu er jeg kommet på nettet og mine to sønner vi gerne spille sammen med hinanden men det er ikke muligt med den samme cd. Så nu har jeg været nede for at købe et spil til og af installeret det gamle asmt installeret det nye. Men den bruger den gl. cdkey og har prøvet mange gange at af installere uden at det er lykkes så nu må jeg spørge nogen der måske ved noget om det. Kan du hjælpe Solgaard ?

Kommentar
Fra : NightMare0

Dato : 19-04-03 17:47

så vidt jeg husker skal du klikke på (Start) og så på (kør) I kør Skriver du (Regndit) og finder (Counter Stirke Cd-Key) dobbelt Klik på filen der høre til Counter Strike cd-key og indsæt den nye CD-KEY ind istedet for den gammel !

Mvh Morten !

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 19-04-03 17:52

har du prøvet at afindstallere hele halflife, og så indstallere half-life og cs på ny. Den nyeste vertion af cs er 1.6, men 1.5 er stadig den mest udbredte.

god påske - ZeroXP

Kommentar
Fra : HBK

Dato : 19-04-03 17:55

Ja ZeroXp har prøvet det, men det virker ikke
God påske

Kommentar
Fra : HBK

Dato : 19-04-03 17:58

Hej Morten.

Den brokker sig når jeg skriver REGNDIT har du et andet forslag

Kommentar
Fra : NightMare0

Dato : 19-04-03 18:30

nej ikke nu men jeg skal se hvad jeg kan gøre !

Mvh Morten !

Kommentar
Fra : HBK

Dato : 19-04-03 18:34

Hej Morten.

Jeg tror at det er rigtigt med REGNDIT dog kan jeg ikke finde filen der hedder Counter strike cd-key

Sætter pris du du gider at hjælpe

Mvh Henrik

Kommentar
Fra : NightMare0

Dato : 19-04-03 19:02

jeg skal se hvad jeg kan gør !

Mvh Morten

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 20 point
Dato : 20-04-03 01:03

Hej

Start --> Run --> Regedit --> HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\Settings --> "Key" --> Modify!

/Caine

Godkendelse af svar
Fra : HBK

Dato : 02-05-03 22:52

Tak for svaret Caine.

Kommentar
Fra : JesperDenSeje

Dato : 22-08-03 16:16

Du skal gå ind i Start - Kør -Skriv Regedit HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\Settings --> "Key" --> dobble klik på den og skriv den cd-key du vil have.. så tryk ok så er den lavet om

Det skulle vidst være det!

Kommentar
Fra : iceage

Dato : 06-02-04 16:42

okay hvor finder jeg en cdkey til c-s 1.6