/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hitman 2
Fra : ZAGA
Vist : 289 gange
20 point
Dato : 19-04-03 17:31

Hvor kan man download Hitman 2 helst gratis.

Kommentar
Fra : r.o.l.f

Dato : 19-04-03 17:44

hej zaga

prøv den her hjemmeside http://www.hitman2.com/front.htm

håber det virker!!!

mvh r.o.l.f

Kommentar
Fra : r.o.l.f

Dato : 19-04-03 17:47

Kommentar
Fra : NightMare0

Dato : 19-04-03 17:50

Man kan ikke Downloade et spil på fuld version det er ulovligt ! (6)
beklager men sådan er det bare !
men man kan Downloade en Demo af Hitman 2 !

Kommentar
Fra : ZAGA

Dato : 19-04-03 17:52

ok
så kan man købe det billigt måske!

Kommentar
Fra : r.o.l.f

Dato : 19-04-03 17:54

ups det var nogle film.

men jeg tror du kan købe det på siden, hvis du trykker på buy now.

mvh r.o.l.f

Kommentar
Fra : NightMare0

Dato : 19-04-03 18:32

ja det kan man godt jeg skrive til dig nå jeg finder et godt tilbud til dig !

Kommentar
Fra : Mickey2

Dato : 21-04-03 13:00

Du skal gå ind på kazaa`s hjemme side www.kazaa.com så skal du downloade det hvis du ikke har det men det er helt gratis at downloade.....der efter skal bare opne desktopen som du har downloade....så når du har openet den skal du bare søge efter hitman 2 så finder den det helt sikkert en masse jeg har selv downloaded det der inde men du skal også bruge en cd-key men det kan du også downloaded der inde det kommer frem af sig selv når du søger efter hitman 2
så held og lykke med det....Jeg garenterer for at det virker!!