/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Wicca
Fra : Darl
Vist : 656 gange
85 point
Dato : 01-10-09 15:08

hej.. ^^

jeg har læste at gudinden og guden blev skabt af den store ånd og at ånden symbolisere gud.. altså fra kristendommen? jeg blev lidt forbavset, da jeg læste det. er der noget om det eller er det bare forkert forstået? hvordan forstår du det?

mest henvendt til wiccaner, men andre er selvfølgelig også velkomne til at svare.. XD

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-09 15:15

Jeg kan ikke liiige se det står nævnt her

http://www.religion.dk/artikel/335730:Andre-religioner--Hvad-er-Wicca

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-10-09 15:22

Det er noget mennesket har fundet på, så tro på alt hvad du hører. Al tro er menneskeskabt, en måde at kontrollere et samfund på. Se det er lige så rigtigt som biblen. Den er også forfattet af et menneske.
Og det du skriver er sikkert også rigtigt, det er jo mennesker der har sagt det.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-10-09 16:15

Ajiii altså granner. Skal du ødelægge mine illusioner?? Jeg har en tupilak fra min tid i Grønland og jeg tror fuldt og fast på at den er Gud....altså indtil du ødelagde den illusion...snøfft Hvad skal jeg nu tro på???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-09 16:20

Citat
Hvad skal jeg nu tro på???

Dig selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-09 16:24

Citat
Hvad skal jeg nu tro på???

På KANDU selvfølgelig - hvad ellers....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-09 16:26

Citat
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt

anonymt

Hvert klik er en bøn

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-10-09 17:06

Krummen tro fuldt og fast på at du vågner glad og fro i morgen. Se det er tro.