/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Sikke noget - Jubiiiii!!
Fra : ingelein
Vist : 1083 gange
33 point
Dato : 01-10-09 14:45

Hej
Ak, de prøver igen og igen . I min mail var der følgende i dag fra Euro Millions lotterie.
Hvor hulen har de min email adresse fra.
Jeg er ikke interesseret i at kassere 873.000 Euro.
Hvem har fået sådan noget.
Når man googler Euro Millions kommer der nogen underlige sider frem, så man virkelig kommer på glatis. Min mail kom fra Spanien.

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-09 14:49

Citat
Hvor hulen har de min email adresse fra.

Fra DIG selv

Har du blot et eller andet sted skrevet din emailadresse (og det har du) bliver den før eller siden fanget...

En af grundene til at spar er UMULIGT at komme til livs...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-09 14:50

spar = spam

Accepteret svar
Fra : krakgt

Modtaget 43 point
Dato : 01-10-09 15:13

Hej

Nogen gange bliver mailadresser solgt til andre firmaer for ussel mammon - eller også sætter de bare søgemaskiner igang med at spotte adresser, som Refi er inde på

Det korte af det lange - smid mail i uønsket mail, og glem alt om den, det er kun fup og svindel

mvh
krakgt

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-10-09 15:23

Hej
Jeg hører til de heldige, som i år måske har fået een eneste spam - mail og det er den omtalte.
afsenderen står som
Notice Office
EML information -

Ja, ja, jeg har da heller ikke taget hul på pengene endnu , selvom det godt kunne behøves efter at jeg har sendt en pakke som vejer 10.340 gram - til 160,00 kr. Den må da ankomme i guldkaret.

Mange hilsner Ingelein

Ps. Det er jo lidt svært ikke at oplyse sin email adresse, når man køber noget på nettet - kan de gafle den fra firmaer man køber noget hos - og er det lovligt???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-09 15:32

Her kan du vist også vinde en million.
http://hirsenet.dk/million.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-10-09 16:12

Citat
kan de gafle den fra firmaer man køber noget hos - og er det lovligt???

Det kommer jo an på hvor "gaflen" sidder rent fysisk...

Danmark kan IKKE lovgive i Guatemala (eller andre steder)...

Spam er forbudt i flere lande i vesten - men de er jo ikke så dumme at de sender herfra

ALT hvad der ligger på nettet kan "gafles" - selv bankoplysninger og "statshemmeligheder" - det er blot lidt sværere

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 15-10-09 09:07

Tak for svaret krakgt.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 29-10-09 01:00

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 29-10-09 09:09

Selvtak - ha´en god dag

Krakgt

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 30-10-09 00:47

Hovsa - så kom der en tak fra krakgt, bare fordi jeg genåbnede .