/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Photoshop-ramme-hjørner-skygge
Fra : Hoegh
Vist : 1741 gange
200 point
Dato : 01-10-09 10:35

Hej

I Photoshop vil jeg gerne lave et billede med lidt effekter rundt om billedet - en hvid kant med runde hjørter og skygge. Hvordan gør jeg det?

Se eksempel på sådan et billede her www.powersecure.dk

Jeg har fået lavet den hvid kant på et billede, men mangler de runde hjørner og skyggen. Kanten har jeg lavet ved at tilføje en hvid "stroke" på 10 px.

Nogen der kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 200 point
Dato : 01-10-09 12:03
Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 01-10-09 12:23

Tak, det gav da lidt inspiration til at lege lidt med. Problemet er bare, at det ikke er billedet der skal have runde hjørner, men den hvide ramme. Men måske teknikken i videoen også kan bruges til det. Jeg giver det lige et forsøg

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 01-10-09 13:55

Selvom videoen handlede om noget lidt andet, så virkede teknikken også til det jeg skulle bruge det til

Godkendelse af svar
Fra : Hoegh

Dato : 01-10-09 13:55

Tak for svaret EA_HS.