/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vil ikke opdatere windows
Fra : Reichstein
Vist : 696 gange
38 point
Dato : 01-10-09 07:18

Jeg har igennem længere tid, modtaget meddelelse om at det er opdateringer der er klar til installation.
Hver gang får jeg meddelelse om, at installationer mislykkedes. Lige nu er der 5 opdateringer, som den ikke gennemfører, - det er:
Opdatering tilOutlook 2003-filtret mod uønsket e-mail
Sikkerhedsopdatering til Microsoft Office Excel 2003, Microsoft Office Power Point 2003, Microsoft Office Web Components 2003, og Microsoft Office Word 2003.

Jeg kører Windows Vista.
HJÆLP!!!

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 01-10-09 07:21

Hvilken Officepakke har du. Købt eller lånt

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 01-10-09 07:23

Office 2003

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-10-09 07:24
Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 01-10-09 07:53

Tak for dit svar, men jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde noget der kan afhjælpe problemet.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-10-09 08:00

Har du været på Microsofts hjemmeside og fået valideret (godkendt) dine MS-programmer. Jeg vil altså ikke påstå, at det er en sikkerhedsbackup, du har af MS-Office 2003, men er det det, kan det være, at det er grunden til, at 2003 ikke vil opdateres .

Mvh H

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 01-10-09 08:06

Tak sunshine!
Det er en valideret udgave!!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-10-09 08:47

Hej Reichstein.

Skønt at erfare . Og så lusker jeg ud af dit spg., da jeg (heller) ikke har forstand på Vista . Men der kommer helt sikkert en anden svarer og løser dit problem for dig

Mvh sunshine!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-10-09 13:07

Prøv at køre Windows updata, den ligger i Alle programmer, find Windows update og højre klik og klik på Kør som administrator, det har løst samme problem på en Vista computer som jeg vedligeholder.
Du kan også skrive Windows update i søgefeltet nederst lige over start flaget, husk højre klik og Kør som administartor

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 01-10-09 13:39

Tak, jeg har nu gjort præcis som du skrev, men resultatat er det samme. 5 opdateringer fejlede!

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 38 point
Dato : 01-10-09 14:52

Her har du en mulighed som jeg ved har virket på andre maskiner.

Skriv services.msc i run(kør), klik fortsæt. Nu er du inde hvor du kan se alle services der er på din computer, nogen køre nogen køre ikke. Du skal finde den services der hedder "Windows Update", når du har gjort det skal du højre klikke på den og vælge "stop[I]", når du har gjort det åbner du en stifinder, uden at lukker vinduet med alle servicerne, det skal vi bruge igen.

I det nye vindue med stifinder skal du gå til mappen [I]C:\Windows\SoftwareDistribution
, mappen SoftwareDistribution, ombøber du til Softwaredistribution.old.

Nu skal vi tilbage til service vinduet, her skal du så genstarte følgende services, BITS (Background Intelligent Transfer Service), Kryptografiske Tjenester og RPC (Remote Procedure call), og til sidst skal du starte den service vi stoppede inden vi ombøde mappen [I]SoftwareDistribution[I], altså Windows Update servicesen.

Til sidst skal du stoppe din antivirus, der er nogen antiviruser der går ind og forstyrre windows update, når det er gjort skal du prøve og se om du kan installere de opdateringer du har problemer med.

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 09-11-09 07:16

Tak for svaret webnoob. Jeg har opdateret til Windows 7, og har ikke problemet mere.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-11-09 07:39

Selv tak altid glad for at kunne hjælpe.