/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Iphone Hvilket / Hvilken
Fra : Jesper_wood
Vist : 704 gange
100 point
Dato : 30-09-09 16:21

Iphone.

Vil købe en inden længe.
Hvordan har jeres oplevelser været med henholdsvis 3, telia, telenor ?

Hvilket selskab skal jeg handle hos ?

Hvilket abo. råder i til at jeg køber ?

Skal det være en 16/32 GB version ? og hvorfor ?

Og skal jeg købe noget extra udstyr med ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-09 16:37

Citat
Vil købe en inden længe.

Og hvorfor vil du det ????

Det er DET der besvarer alle de andre spørgsmål....

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 30-09-09 17:08

Øøø nej.

Jeg ved ikke hvilket abo. der er bedst eller hvilken model skal jeg skal have ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-09 17:38

Øøøø Jo....

Vi kan jo ikke vide hvad du vil med den...

En Iphone kan bruges til flere ting....

Skal du kun telefonere ville jeg da foreslå en alm mobil

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-09-09 18:03

Hvilket abb du skal vælge kommer jo helt an på dit forbrug, og i dag kan alle operatører nogenlunde det samme.

Forskellen på 16/32 GB er jo bare pladsen, så hvis du skal have alle dine familiebilleder og din CD samling, så er 32 måske en god ide... men selv 16 er altså rigtig meget plads

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-09-09 18:33

IPhone er en livsstil.
Men der er pt for mange klager over dem, displays der knækker let og andre ting.

Abonnementer er totalt og aldeles umulige at gennemskue, men et eller andet sted kommer kunderne til at betale alligevel, ellers var det penge ud af lommen at være udbyder.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-10-09 00:41

Du ved godt at Iphone er den telefon som oftest går i stykker ? Men der er jo en vis blære effekt i den, mange andre telefoner kan det samme som Iphone, og er meget mere robuste

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-10-09 12:39

Iphone er ikke den telefon der oftest går i stykker, det er den telefon der oftest bliver anmeldt skader på til forsikringen, og det hænger i hæj grad sammen med, at det er den model der oftest bliver forsikret.

Andre telefoner går lige så meget i stykker, men det har forsikringsselskaberne ikke statistik på

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-12-09 20:18

Har du fået dig en Iphone?