/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
stol
Fra : hovsada
Vist : 761 gange
100 point
Dato : 29-09-09 12:12

i 70-erne husker jeg en stol, som vidst blev kaldt Mickey Mouse - den var polstret-flerfarvet og med bevægelige dele(nakke"ører" og fodstøtter) har set den igen for ikke så mange år siden.

nogen der kender fabrikatet,leverandør eller kan henvise til billeder ?

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 29-09-09 12:40

Hejsa,
Hvis man googler efter en mickey mouse stol, kommer der utrolig mange resultater frem, både links til sider der sælger mickey mouse og disney tilbehør i alle sorter. Det er ret svært at finde lige nøjagtig den stol du beskriver. Jeg finder mange flerfarvede polstrede stole, men kan ikke se om de har bevægelige del af at kigge på billederne, men jeg er sikker på at 20-30 minuters søgning gennem de links du googler efter, skal du helt sikkert nok finde en leverandør til stolen.
Google er altså bare sagen, hvis man blot gider bruge lidt tid på at kigge links igennem.
Mvh
Moose =)

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 29-09-09 18:55

hat prøvet at google

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 29-09-09 18:56

hat=har

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 01-10-09 13:28

Jeg har også forsøgt med en virkelig ihærdig søgning efter denne specifikke stol, men jeg kan simpelthen heller ikke finde den. Jeg beklager at jeg ikke kan hjælpe mere. *snøft*

mvh Moose