/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Stik på Island
Fra : tusneldada
Vist : 3110 gange
200 point
Dato : 28-09-09 22:10

Kan nogen fortælle mig, om man kan bruge "almindelige" stik på Island? Eller skal der bruges adaptor?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-09 22:50

Sønnen har været på Island, han kan godt nok ikke huske hvordan stikkontakterne så ud, meen han er 99% sikker på at de samme som her

Han siger også at han ikke hørte pigerne hyler over at de ikke kunne få tørret håret

Når jeg ser denne hjemmeside, så reklamerer de også med at de sender til Island, og det ville de vel ikke gøre, hvis de ikke kunne bruges?

http://www.eldanmark.dk/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-09-09 22:50

De bruger da tranlamper

Europa standard (minus de britiske øer)
http://goscandinavia.about.com/od/icelan1/f/eloutleticeland.htm

Husk at have godt med penge med hjemmefra hvis Du skal drikke spiritus på Island.

Kommentar
Fra : tusneldada

Dato : 29-09-09 06:13

SUPER )
Tak for hjælpen