/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Playstation 3 Gemte spil?
Fra : Fanten
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 28-09-09 20:52

Hejsa. For nogle uger siden havde jeg et problem med mit HDMI. Det fixede jeg så ved at ''resette'' min playstation. Nu kan den ikke loade mine gemte spil. Aner ikke hvad der er galt, og nægter simpelthen at droppe de gemte spil jeg har... Der må da være en løsning?

Fanten

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 29-09-09 09:13

Hej Fanten.
Kan du se dine "save games" ikoner inde i saved games menuen? Eller er de helt forsvundet fra PS3'en?
Eventuelt så prø at lave en ny mappe til dine saved games og forsøg at overføre dine gamle saves herover. Prøv så at geninstallere spillene (hvis du har originalerne), og så prøv at loade dine saves fra den nye mappe.
mvh Moose

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 01-10-09 10:31

Fanten,

Du bliver nødt til at opdatere mig på om det virker eller ej, ellers kan jeg ikke rigtig hjælpe dig videre.

Moose

Kommentar
Fra : Fanten

Dato : 09-10-09 18:58

har ikke været hjemme, undskyld :)

Det virker ikke, og kan se ikonerne.

Annuller spørgsmålet
Fra : Fanten

Dato : 26-12-09 02:49

Nevermind, fandt selv ud af det, blev nød til at resette ;D